God Morgon? 🙂
Gick det bra med tvätten igår? 🙂
Det blev lasagne till frukost idag. Vet inte hur Jag mår. Det märks inte förrän Jag ska göra något.
29 april 2021 kl. 12:06
God Morgon? 🙂
Gick det bra med tvätten igår? 🙂
Det blev lasagne till frukost idag. Vet inte hur Jag mår. Det märks inte förrän Jag ska göra något.
Gomorron 🙂
Jodå, det gick bra. Men lite som vanligt tvättade jag bara, för att sen hänga upp tvätten på tork här i köket på en uppfällbar torkställning.
Här har det blivit att jag satt inatt och spanade ett längre tag på SvtPlay. Sen försökte jag sova, men det blev inte mycket. Har sen fixat och donat med lite diverse (bland annat att ta hand om det tvättade, som hade torkat). Har ganska nyligen satt mig här igen, med kaffet.
Tänker på det där förrådet du fick hyra, som kostar 65kr i månaden. Är inte det ett väldigt sjyst pris, och nästan lite sådär symboliskt. Visserligen är det ju bara på tre kvadrat, men ändå väldigt sjyst (tycker jag). Är det i hyresvärdens regi, detta förråd?
Ja, det är via hyresvärden. Dom andra förråden som hör till lägenheten är obrukbara. Det är inbrott hela tiden.
Jag måste vila en stund till.
Misstänkte det, att det var via hyresvärden. Vilket också visar på att du är en uppskattat hyresgäst 🙂
Jo, de där förråden i källaren, det är ju bara en tidsfråga innan det blir ett bryt där. Har haft tre inbrott i mitt, vill jag minnas. Men det är länge sedan nu, och sedan de bytte lås till källardörrarna. Men, det gäller att inte ha något speciellt av värde i dem. Det har dock ändå blivit en hel del av grejer där nere som har lite av värde, då jag bara måste stuva undan härifrån lägenheten, lite sådär dumt nog. Men men, det är som det är, med allt bröte 🙂
Jo, vila skönt!
Väntade paket från Apoteket igår kväll. Det ringde från ett spam nummer och det hördes en röst som mumlade något ohörbart. Jag hör inte vad du säger, hallå, hallå sa Jag i telefonen. Men då la han på. Sedan gick Jag ut i trappan och tittade. Ingen där och inget paket. Och i mobilen stod det O nej, ditt paket kunde inte levereras. Och så kollade Jag appen och där stod det att budet inte kom in i trappuppgången. Så nu väntar Jag fortfarande på paketet. Det ska komma i kväll. Och så blir Jag så j_fla sjuk av att ändra dygnsrytmen. Brukar ju sova på kvällarna. Jag sover mer än vad Jag är vaken. Jag är inte normal, Jag är knäpp. 🙂
Ja, så jäddra dumt. Jag hade en liknande händelse härom månaden, där det hade sagts att paketet skulle kunna lämnas utan att jag behövde signera och att det skulle ställas utanför dörren. Men det gällde inte, tydligen. Och paketet tog en vända till i ett antal städer, enligt paket-info-sidorna. Sen när jag väl fick det ett antal dagar senare så var det mycket illa åtgånget (fast innehållet var helt, vilket var huvudsaken). Men där var det också det där dumma att behöva vänta på någon, och när det inte alls stämmer överens med ens rutiner. Men, när det gäller dig och din kvällsrutin så förstår jag att det inte alls är något vidare att behöva göra det, med dina mediciner och allt. Nåväl 🙂 Hoppas du fick ditt paket, i alla fall, och att det inte kom allt för sent.
Har nyligen kommit in från cykelturen, och sitter här nu och skall äta lite.
God Morgon? 🙂
Hur är det med dig idag? 🙂
Fick paketet efter många om och men. Jag ställde mig ute vid ytterdörren och väntade. Och då kom han med paketet till slut.
Gomorron 🙂
Det har inte blivit något speciellt med sova, både igår och inatt. Har suttit här sedan halv-fyra och donat. Känner mig lite jobbig, men ändå ganska så ok.
Gott att du fick paketet. Men det där med hemleverans, när det skall vara såpass bökigt med att vänta och ta emot, då kan det nästan vara (tycker jag). Fast, i och för sig, är det ett stort paket så är det väl nästan lite av ett måste. Nåväl 🙂
Hur känner du dig?
Du behöver sova en stund, hör Jag.
Jag gick och la mig vid 16:00 tiden igår. Var väldigt trött. Har drömt konstigt och har inte tagit nattmedicinerna.
Har inte varit sen med hyran någon gång. Har autogiro på den. Så det kanske var därför det gick så lätt att få förrådet.
Du måste logga in för att kunna skapa nya trådar.