Jag har en Nexa fjärrkontroll som Jag kan använda istället. Det är en sådan där med 16 lägen och klocka.
29 april 2021 kl. 12:06
Passar Jag in här?
-
-
Det dumma för min del är att jag startar upp grejer här hemma som jag sen fjärransluter till via andra mobila bredband. Och dessutom har jag två konton där hos Telldus, och ett tredje är tänkt att fixas.
-
Tre konton blir nog ganska dyrt, tyvärr.
-
Ja, fy tusan. Tur att jag ännu inte har köpt mig någon tredje Net (de springer iväg för mycket i pris där på Tradera, tycker jag). Skrev de hur mycket det skulle kosta, i mailet till dig?
-
1 Månad 3€ per månad
6 Månader 2,5€ per månad
12 Månader 2,1€ per pånad -
Tackar, då vet jag. Dock, i alla fall hyggligt överkomligt, om det skulle knipa.
-
Är bjuden på kaffe nu 🙂
Tre konton blir någon hundralapp i månaden.
-
Det låter bra 🙂 . Vi hörs senare.
-
Det har varit problem med inloggningen. Fick en kod idag, 15 timmar efter att Jag försökte logga in igår. Och i morse kom Jag inte in här alls.
Hoppas allt är bra med dig? 🙂
Glömde nattmedicinen och vaknade för tidigt idag. Känner mig trött och frånvarande. Det ska bli gött att söva ner sig om en stund. Jag kör med kloroform på en trasa i ansiktet. Och så får Jag världens bakrus på morgnarna av det 🙂 🙂 🙂 Så Jag tänker bara på Treo komp 🙂 🙂 🙂
-
Hallå 🙂 , gott att höra av dig.
Misstänkte lite att det varit problem med att logga in. Konstigt det där, som det är för dig.
Nja, det är lite sådär (en del slags uppgiven och nedstämd).
Du måste logga in för att kunna skapa nya trådar.