Och så var den här dagen gjord. Hoppas du har hunnit med allt? 🙂
Boendestödet har varit här nu. Var ute och handlade på dagen. F_n vad dyrt det har blivit. Mycket pengar som försvinner. Och ändå försöker Jag bara köpa sådant som är billigt.
29 april 2021 kl. 12:06
Och så var den här dagen gjord. Hoppas du har hunnit med allt? 🙂
Boendestödet har varit här nu. Var ute och handlade på dagen. F_n vad dyrt det har blivit. Mycket pengar som försvinner. Och ändå försöker Jag bara köpa sådant som är billigt.
Det har inte blivit så många knop idag (mest sova och tv-tittande (som det blivit lite mer av under senare tid)).
Jo, det är faktiskt en del otäckt med prisläget, och som det har blivit. Som exempelvis ett kilo med råris från ”Uncle Ben’s” som jag brukar köpa och som nu är uppe i sextio kronor; liksom, hur är det möjligt.
Man får snart vara utan ris. Det är bara till för miljonärer.
Nu ska Jag ta min kvälls-cigg. Natti Natti 🙂
Jag blir sittandes här och glor på tv ett bra tag till.
Hoppas det blir en god natt. Natti Natti 🙂
Go Mörra? 🙂 🙂
Jag sov ända tills boendestödet kom kl 13:00. Sedan var det frukost och mat. Så det blev ingen morgonhälsning idag, tyvärr. Men nu är Jag här 🙂
Hoppas du mår bra? 🙂
GoMörra 🙂 , eller rättare sagt GoKväll. Och ursäkta en mycket dålig respons. Det är liksom lite sådär.
Gott att du fick sova så länge och mycket (mest med tanke på att vara om man säger avstängd). Fast jag förstår att det var en bit ifrån som du skulle önska (klockan ett på eftermiddagen är lite sent, egentligen).
Sitter här och spanar på tv igen.
Har du skaffat dig en TV? Eller tittar du via datorn?
Jag sover oregelbundet till olika tider. Vaknar på nätterna. Oftast genomsvett och brukar sitta med en cigg och vänta på att lakanet ska torka. Jag orkar inte bädda rent mitt i natten. Men Jag jobbar på att försöka sova på rätt tid.
Fick tillbaka på skatten nu. 3134 kr 🙂 Så detta är en rolig Tisdag, tycker Jag 🙂 Ska vänta på svar om lägenheten innan Jag köper fler datordelar.
Gissar på att du inte mår så bra. Men Jag stöttar dig så gött Jag kan 🙂
Dags för kvällsciggen. Natti Natti 🙂
Nejdå, jag har inte fixat med någon tv. Det är via datorn. Spanar först om där är något på SvtPlay (främst nyheterna), om där är någon ny dokumentär eller dylikt. Men det är sällan där är något speciellt att spana på. Och det blir mest att jag spanar på YouTube. Och på YouTube blir det istället mycket om bilar och maskiner. Som exempelvis igår då jag spanade på en lång (över en timme) video om en snubbe som till slut fick igång en gammal Cadillac som stått ute och övergiven under många år (märkligt att det liksom kan fånga mitt intresse, men det gjorde det (å andra sidan, så är det nog i ett garage jag helst skulle vilja vara och dona)). Spanar också ganska så mycket på offroad med bilar (sådana där fyrhjulsdrivna du vet (också en önskan)).
Jättebra det där med skatten, och att du fick såpass mycket. Förstår att du tycker att det är roligt. Och förståndigt att spara på dessa utifall lägenheten skulle bli aktuell.
Nä, det är änna en del nedstämt, liksom. Och tack så jättemycket för att du säger så, att du stöttar så gott du kan. Är tacksam för kontakten vi har här, fastän det kanske inte verkar så.
Ursäkta, det tog lite tid att få till det förra inlägget, och du han skriva ett nytt.
Hoppas det blir en god natt. Natti Natti 🙂
Du måste logga in för att kunna skapa nya trådar.