Jo, så är det. Men nja, att känna mig ”utvilad och fräsch”, det gör jag egentligen aldrig nu för tiden. Sitter allt som oftast ganska så länge på sängkanten, innan jag kommer mig för att liksom stappla iväg. Sen tar det ett par timmar innan det blir lite piggare. Tusan egentligen, som jag saknar den känslan; det var bättre förr 🙂
Jaha, snart färdig med tvättandet nu då, med andra ord. Gott att det blir gjort.
Har hållt på, och håller på, med att testa med gamla KVM-switchar med PS2-anslutningar, till ett par datorer som bara har USB-anslutningar, och adaptrar dem emellan. Det är då bara tangentbordet och musen som jag vill och behöver ha gemensamt, då jag har två anslutningar bakpå den gemensamma skärmen (då det allt som oftast ger sämre bild på nyare skärmar genom gamla KVM-switchar (med VGA)). Men, det bråkar 🙂 . Och ibland vill det sig inte med tangentbordet och/eller musen med den ena datorn, eller den andra. Och jag håller på här fram och tillbaka, med olika switchar och adaptrar. Håller också på med lite annat smått, mellan varven. Och det är en hel del av framtagna attiraljer och kablage här nu 🙂
Ja, självklart är du förlåten 🙂 . Det får liksom bli lite som det blir med inläggen, tycker jag. Det är ju långt ifrån alltid som det passar att skriva, eller att man har ro att skriva. Eller, komma på något vettigt att skriva om.