Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 1,213 till 1,224 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Det var roligt att höra 🙂 Schyst känsla det där, att vilja ge sig ut igen.

    Trådstartaren

    Tyckte det var något som fattades. Och så kom Jag på att Jag glömt morgonmedicinen. Så den tog Jag nu och så får Jag ta dags-medicinen i kväll.

    Ja, Jag ska ut till Rusta och fylla på med kolsyra och schampo mm. Och imorgon är det dags för ett besök på sjukhuset igen. 🙂

    Trådstartaren

    Jag blir svag av värmen. Det var gött att sitta på bussen med ac. 🙂

    Är du ute och äter glass?

    Ja, det kan jag tänka mig, att det blir skönt att sitta där på bussen med AC’n. Speicellt efter en del spring i värmen på ett köpcenter.

    Har det gått bra annars, med bussresorna och handlandet?

    Nä, ingen glass ute idag. Men däremot har ganska så nyss kommit hem igen efter att ha varit iväg på cykeln och handlat just glass. Sitter här nu och äter den 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Vaknade inatt och var helt utan energi. Kunde nästan inte stå på benen. Fick ta mig några mackor och ett glas blåbärssoppa, innan Ja la mig igen, tung som en sten. Fick sova till kl 8:00 i alla fall men känner mig fortfarande tung i kroppen.

    Hur är det med dig då? 🙂

    Go Mörra.

    Känner mig inget vidare.

    Trådstartaren

    Har nyss kommit hem. Känner mig inget vidare Jag heller. Hämtade medicinen på sjukhuset, gick upp till Morsan och vattnade blommorna och var sedan i affären. Och det känns väldigt tungt i kroppen ännu. Jag tror Jag är sjuk. Kanske är det delta-varianten?

    Trådstartaren

    God Natt 🙂

    God Natt 🙂

    Trådstartaren

    God Morgon? 🙂

    Nu fick Jag sova en stund. Känns bättre idag, innan Jag har känt efter. Har fått i mig morgonkaffet och en cigg. Boendestödet kommer två gånger idag, så Jag har något att se fram emot i alla fall.

    Jag såg en sådan där ombyggd buss till husbil. Dom körde med öppen framdörr. En kvinna stod alldeles bredvid den öppna dörren. Det såg lite farligt ut. Såg att om man har haft körkort före 1996 får man köra en sådan med B körkort. Länk

    Har du haft det svårt inatt med?

    God Morgon 🙂

    Gott att höra att du känner dig bättre.

    Har ganska så nyss satt mig här, med kaffet. Skriver lite mer om en stund, när det klarnat lite i huvudet.

    Trådstartaren

    Ta det lugnt. 🙂

Visar 12 inlägg - 1,213 till 1,224 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.