Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 1,201 till 1,212 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Camping, Jag tror det finns lite sådant här 🙂 Jag köpte energi-dricka där en gång när det var black friday rabatt. Jag var inne på husvagnar och sådant förr när Jag jobbade. Hyran var för dyr tyckte Jag. Men nu får man ju bostadstillägg. 🙂

    Tackar för länken! Där finns nog en hel del av sådana där lite specialgrejer som man kan behöva, som inte finns på andra ställen. Nå, det är ju som sagt bara en dröm det där, med en husbil. Men vem vet, kanske 🙂

    Trådstartaren

    Jag är fortfarande trött i kroppen. Jag vet inte vad det är. Kanske är lite sjuk i alla fall. Får se om det blir bättre tills imorgon.

    Misstänkte något sådant. Och jo, hoppas det blir bättre imorron.

    Trådstartaren

    Låg och vred mig i flera timmar igår kväll. Och så vaknade Jag tidigt igen av hjärtattack. Så försökte Jag sova lite till. Och nu känns det bättre för tillfället. Det är en hög ungar som brukar leka utanför tills mitt i natten. Och på morgonen är det fåglarna. Det är svårt att få någon ro här.

    God Morgon? 🙂 Ännu en dag i helvetet. 🙂

    God Morgon.

    Ja, det där med att ligga så där och “vrida och vända”, och det under flera timmar, så kasst det är. Och sen vaknar du med den där kraftiga ångesten. Usch! Tack dock för att du berättar, om du missförstår mig rätt. Här har heller inte varit någon höjdare, om man säger. Natten har varit allt för kort, och hackig. Och det här vibrationsljudet är och har varit allt för påtagligt, så även tjutet i öronen. Och det är och har varit allt för mycket av den här känslan av hopplöshet/uppgivenhet. Och precis som du säger, det är svårt att få någon ro här. Ro som man egentligen är i ett så väldigt stort behov av. Jag förstår så väl.

    Trådstartaren

    Tog mig en cigg men det var ingen höjdare. Blev ännu tröttare och det känns som om Jag skulle behöva sova i flera dagar. Ska bara vila lite till och sedan får Jag rycka upp mig, så Jag får något gjort idag.

    Väntar på min 50 lapp. 🙂

    Jag förstår. Hoppas du får slumra lite också.

    Har också tänkt lite så, att rycka upp mig. Håller på här och flyttar om lite smått, främst i storarummet. Fixar och småplockar. Och försöker också få något gjort.

    Trådstartaren

    Möblerar du om? 🙂

    Själv har Jag inte kommit någon vart ännu. Ska in i duschen.

    Trådstartaren

    Fan vad lat Jag är. Sitter här och torkar. Har inte kommit mig iväg ännu. 🙂

    Provade doktor24 för ett tag sedan. Och Jag fick inte ut min salva. Och tabletter går inte alls. Fick en enkät att fylla i för ett tag sedan som handlade om doktor24. Jag svarade att dom var helt värdelösa. Och det är dom. Totalt blåsta.

    Nu ska Jag snart iväg i alla fall. 🙂

    Ursäkta! Åt, och lade mig för att sova, förut. Och har nyss duschat.

    Nja, det var inte så mycket om-möblerande. Det var mer att jag flyttade lite på ett skrivbord, för att ge lite bättre plats för annat.

    Trådstartaren

    Go Mörra igen 🙂

    Var precis nere på stan och fick ut mina tabletter, som Jag fick av 1177 istället för doktor24. Funderar på att ta ännu en sväng med bussen. Är bara hemma och matar mig lite. 🙂

Visar 12 inlägg - 1,201 till 1,212 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.