Hem > Forum > Trans > ?

?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Avatar

    Hej på er.

    Har ett ”problem”. Jag känner mig så obekväm med att bo i ett familjehem med en straight,gammal och vid man. Vi tjafsar mycket. Han är inte äcklig men jag vill ändå inte bo med en straight,gammal och cis man. Är helt ok att träffa män och pojkar UTE och på AKTIVITETER som skola,affärer, besök då och då. Men att bo hos en staright,gammal och cis man,vill jag inte 😐. Gay män (kan vara cis), ickebinära och trans killar har jag INGA problem att med. Bara dom är med i hbtq så skulle jag trivas typ lol. Har pratat med min familjehems mamma om hur jag känner att bo med män och hon lyssnade och sa att jag kanske har hamnat på fel plats. Att vi skulle prata med soc efter trauma-behandlingen på Bup, så jag får stå ut med att bo hos dom. Dom är snälla och så men jag känner ändå att jag inte vill bo med en man i huset. Dock så tycker hon nog att det är förvirrande att jag tänker mycket på om jag är en transkille. Jag känner mycket ångest och självmordstankar. Försökte ta en överdos på lergigan idag:/ Att det är för mkt familje-medlemmar och folk som besöker oss. Någon som vet hur länge en trauma-behandling kan ta? Och hur ska jag hitta en familjehem utan män i huset? (det vara en gay couple, allt annat än straight och cis iaf)

    Kramar <3

    Avatar
    Trådstartaren

    Hej på er. Har ett ”problem”. Jag känner mig så obekväm med att bo i ett familjehem med en straight,gammal och cis man. Vi tjafsar mycket. Han är inte äcklig men jag vill ändå inte bo med en straight,gammal och cis man. Är helt ok att träffa män och pojkar UTE och på AKTIVITETER som skola,affärer, besök då och då. Men att bo hos en staright,gammal och cis man,vill jag inte 😐.Bara dom är med i hbtq så skulle jag trivas typ lol. Har pratat med min familjehems mamma om hur jag känner att bo med män och hon lyssnade och sa att jag kanske har hamnat på fel plats. Att vi skulle prata med soc efter trauma-behandlingen på Bup, så jag får stå ut med att bo hos dom. Dom är snälla och så men jag känner ändå att jag inte vill bo med en man i huset.  Jag känner mycket ångest och självmordstankar. Försökte ta en överdos på lergigan idag:/ Att det är för mkt familje-medlemmar och folk som besöker oss. Någon som vet hur länge en trauma-behandling kan ta? Och hur ska jag hitta en familjehem utan män i huset? (det vara en gay couple, allt annat än straight och cis iaf) Kramar <3

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.