Har deppat jag hop mej ordentligt och egentligen är mycket lugnare nu men mammas död har tagit hårt på mej och med min hjärnskada är det svårt att sortera tankar och känslor. Ich då börjar oron men har hittat många bra metoder som jag använder så än så länge inte hamnat i dom fär jättetopparna av ångest . Hmm skönt
3 december 2017 kl. 13:04
Alkhol.
-
-
Började gå en kurs via svenska kyrkan det har varit jättebra . Har aldrig pratat om livet med andra människor som vi gör där höra andra människors öden och hur deras tro har hälpt dom i tuffa situationer hmm ja missbruk och sånt . Så givande och upplyftande och en jättefin gemenskap . Sitter ofta med gåshud när jag hör deras berättelser om när livet harvänt för dom känner sann glädje art höra positivt . För mej att vara ärlig att jag är en troende människa har närmat min tro på ett fint sätt . Ja bra dör mej . Men kanske inte hjälper andra men är äkta och jättefint för mej . Mår alltid bättre efter kursen alltid . Äkta fin gemenskap .
-
Hejsan.
Inne i ett lugn nu . Hoppas det håller i sig . Träning är viktigt har börjat med spinning jättekul . Löpningen sliter lite för mycket . Men gillar att få lite pulshöjning . Känner mej gladare och siver bättre . Allting blir ju bättre då .Har haft så stor längtan efter sinnesro och trygghet. Min största längtan i luvet . Har ju efen hyresrätt nu . Fixade en ch grejade igår jätteskoj . Och mysigt älskar min lägenhet .Ja underbart att leva känner jag nu . Så stor skillnad ifrån början i denna tråd . Tacksam för mitt luv och att jag gjorde mitt val . Önskar alla deras högsta bästa .
-
Ja jag är en mycket analyserande människa . Har hört att jag är högkänslig . Men får insikter ofta ny och förstår allting mer och met . Känns som jag är i slutet av min läkning det ch bearbetning . Gått på några nitar . Men svaren finns inom mej själv och lärt mej att lyssna p mej skälv och vara mer rationell och objektiv . Och inte så naiv . Men känner att ångesten lättar och trycket över bröstet äntligen börjar släppa och känna mej mer och mer trygg . Ett högt pris . Men ja det är tufft och svårt med psykiskt ohälsa och missbruk . Så svårt att bryta . Men tror igen på en ljusare framtid och ett värdigt liv.
-
Hej!
Jag behövde en vän och hitta Indingo Dykaya här . Skickar tacksamma och varma tankar till min cybervän . Saknar henne . Vilket stöd och underbart att hon fanns där . Liver rullar på har äntligen försonats med mina barn . Ja hittat ett lugn inom mej själv . Men kände det viktigt att tacka min fina cybervän . Så här på det nya årets andra dag.
-
Skriver i min egen superlånga tråd . Var tillbaka idag där vi bodde . Avslut på riktigt . Tänk mådde så dåligt att jag ville dö . Kände avsmak och trots allt sorg. Vi var en familj och det finns bara ett ödehus kvar . Tomt och ödsligt . Kändes konstigt och tomt . Skönt att allt ligger bakom mej . Har fått en större lägenhet äntligen min riktiga nystart. Längtar efter en varm och mysig sommar. Känns som det kommer bli en bra sommar . Har fått tillbaka mina relationer till mina barn. Är numera mormor till fyra barnbarn . Friden råder . Känner tacksamhet för livet . Har saker på gång som är vettiga . Ja älskar att leva .
Du måste logga in för att kunna skapa nya trådar.