Hem > Forum > Hopplöshet > Så nu är man här igen

Så nu är man här igen

Visar 12 inlägg - 1,189 till 1,200 (av 1,235 totalt)
1,234
  • Trådstartaren

    Jag är tillbaka nu….hur mår ni?❤️

    Avatar

    Jag är tillbaka nu….hur mår ni?❤️

    Hej min vän! Hur mår du nu?

    Har läst ganska mycket av din tråd och fylldes av compassion. I alla fall var det mycket som tilltalade mig.

    Själv vet jag inte riktigt varför jag var här, kanske för att söka hjälp.

    Ta hand om dig!❤🙏 Sommaren har bara börjat! 😺😎 Gud välsigne dig, min vän!

    Trådstartaren

    Hej min vän! Hur mår du nu? Har läst ganska mycket av din tråd och fylldes av compassion. I alla fall var det mycket som tilltalade mig. Själv vet jag inte riktigt varför jag var här, kanske för att söka hjälp. Ta hand om dig!❤🙏 Sommaren har bara börjat! 😺😎 Gud välsigne dig, min vän!

    Hej, tack, det är mycket stöd i den här tråden och vi stöttar varandra så mycket vi kan❤️ Jag mår inte bra, har inte kunnat sova bra på ett tag, orolig, har ångest. Fast jag fick en partner i alla fall som stöttar mig så något bra har hänt. Ta hand om dig med❤️ Vi finns här och om du vill ha hjälp så stöttar vi dig❤️ Tack❤️ Kram❤️

    Trådstartaren

    Hej, hur mår ni? Jag har inte kunnat sova och jag har ångest igen. Jag har tappat vänner och det känns bara skit. Jag har dock lyckats att klara att inte skada mig på 2 månader, något positivt i alla fall. Kram❤️

    Trådstartaren

    Fick just reda på att mitt ex var otrogen under hela vårat förhållande…känner mig sviken igen..har skadat mig 3 dagar i rad och ser ingen utväg.

    Avatar

    Hej Finna!

    Jag såg ingen utväg bara för 3 månader sedan. Sedan fick jag kontakt genom en kyrka med en kvinna som ber för mig och det har verkligen vänt. Det känns tryggt att jag kan alltid vända mig där jag är villkorslös välkommen. Välkommen som jag är.

    Gud älskar oss ovillkorligt och verkligen bryr sig om oss för vi alla är skapade för en mening för att leva livet med honom. ) Och för varje liv har han en särskild  plan;) Livet är en gåva till var och en.

    Minns att när jag var 15 och skulle vilja ta självmord, det enda tanke som stoppade mig var att jag mindes sedan jag var liten att min mamma sa att det största synden är att ta sitt liv.

    Du behöver någon att prata med om det du går genom nu. Tro mig det hjälper!

    Känns det skönare på insidan när du skadar dig eller har det blivit en vana, den första reaktion på inresmärta, inre konflikt eller otrygghet? Ser du det som en enda handling för din lösning?

    Jag har själv haft självskadebeteende som jag upptäckte att det var det jag hade när läste om det på skolan.

    Smärtan kommer försvinna. Just Du är viktig och verdefull oavsätt

    Kram)

    Trådstartaren

    Hej Finna! Jag såg ingen utväg bara för 3 månader sedan. Sedan fick jag kontakt genom en kyrka med en kvinna som ber för mig och det har verkligen vänt. Det känns tryggt att jag kan alltid vända mig där jag är villkorslös välkommen. Välkommen som jag är. Gud älskar oss ovillkorligt och verkligen bryr sig om oss för vi alla är skapade för en mening för att leva livet med honom. ) Och för varje liv har han en särskild plan;) Livet är en gåva till var och en. Minns att när jag var 15 och skulle vilja ta självmord, det enda tanke som stoppade mig var att jag mindes sedan jag var liten att min mamma sa att det största synden är att ta sitt liv. Du behöver någon att prata med om det du går genom nu. Tro mig det hjälper! Känns det skönare på insidan när du skadar dig eller har det blivit en vana, den första reaktion på inresmärta, inre konflikt eller otrygghet? Ser du det som en enda handling för din lösning? Jag har själv haft självskadebeteende som jag upptäckte att det var det jag hade när läste om det på skolan. Smärtan kommer försvinna. Just Du är viktig och verdefull oavsätt Kram)

    Jag skadar mig själv för att känna smärta, all annan smärta än den jag känner på insidan och när jag fick veta att mitt ex var otrogen så gav det mig så mycket smärta inombords så jag såg ingen annan utväg än att vända mig tillbaka till självskadebeteende. Jag har haft mitt självskadebeteende i ungefär 4 år nu och jag har fått ett återfall försöker inte göra det igen men tanken på att mitt förra förhållande var falskt gör så ont. Tack❤️

    Trådstartaren

    Jag mår sämre igen…mitt självskadebeteende har blivit värre också..vet inte hur jag ska ta mig ur längre.

    Avatar

    Hej! Du är älskad!

    Känner du till Sebastian Stakset? Han har skrivit om att hans liv vände sig i en bok. Den är säkert bra.

    Love

     

    Trådstartaren

    Hej! Du är älskad! Känner du till Sebastian Stakset? Han har skrivit om att hans liv vände sig i en bok. Den är säkert bra. Love

    Hej, tack❤️ Nej det har jag inte..kanske borde läsa den. Jag har väntat på min vändning i mitt liv i flera år men inget ha blivit bättre…och på senaste tiden har det bara blivit värre..senaste veckan/veckorna har jag skadat mig nästan varje dag…kanske 2 dagars mellan rum som mest…jag vet inte hur jag ska göra längre. Den sista utvägen är om jag tar mitt liv.

    Avatar

    Hej!

    Jag skrev i den här tråden i början, typ i januari. Vet inte om du minns mig. Alla mejlen härifrån har visst hamnat i skräppost så jag har helt glömt bort det här forumet, men helt plötsligt hamnade det i min vanliga inkorg. Gud vad mycket det är skrivet i den här tråden! Orkar inte läsa igenom allt, men var har hänt sedan sist? Jag minns att du mådde väldigt dåligt då. Mycket problem med självskada och även med ätstörningar. Suicidtankar också. Har för mig att du inte hade någon vårdkontakt heller eller någon du kände att du kunde prata med. Så ja vad har hänt dem senaste månaderna? Hur har du mått? Hur mår du nu? <33

    Är tacksam över att du fortfarande är vid liv. Var rädd att vi skulle mista dig<3

    Trådstartaren

    Hej! Jag skrev i den här tråden i början, typ i januari. Vet inte om du minns mig. Alla mejlen härifrån har visst hamnat i skräppost så jag har helt glömt bort det här forumet, men helt plötsligt hamnade det i min vanliga inkorg. Gud vad mycket det är skrivet i den här tråden! Orkar inte läsa igenom allt, men var har hänt sedan sist? Jag minns att du mådde väldigt dåligt då. Mycket problem med självskada och även med ätstörningar. Suicidtankar också. Har för mig att du inte hade någon vårdkontakt heller eller någon du kände att du kunde prata med. Så ja vad har hänt dem senaste månaderna? Hur har du mått? Hur mår du nu? <33 Är tacksam över att du fortfarande är vid liv. Var rädd att vi skulle mista dig<3

    Hej igen❤️ Jo jag minns dig, du är en underbar människa, välkommen tillbaka❤️ Sist vi sågs så mådde jag väldigt dåligt, det har gått upp och ner på senaste tiden, jag var ungefär 4 månader ren från mitt självskadebeteende sen så bröt jag det och på senaste tiden har jag skadat mig väldigt mycket och det har gått neråt igen. Just nu är jag 2 dagar ren från både att spy upp mat med flit och från självskadande. Jag har dock börjat gymnasiet, blivit 16 år. Har fått nya vänner och en kille, mitt ex fick jag reda på att hen var otrogen mot mig hela tiden vi dejtade så då blev det slut med det och jag fick istället en ny kärlek. Kämpar fortfarande med måendet, har fortfarande suicid tankar och har också försökt ta mitt liv men har blivit stoppat av min kille. Just nu är jag mest stressad och har ångest, jag har fortfarande ingen vårdkontakt dock. Tack, jag är tacksam för att du är tillbaka❤️💕 Jag kommer kämpa in i det sista så ni kommer inte mista mig❤️💕 Kram❤️💕

Visar 12 inlägg - 1,189 till 1,200 (av 1,235 totalt)
1,234

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.