:(

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
8
  • Avatar

    Känner mig jämt kränkt o förnedrad. E de nån mer som känner så?

    Avatar

    Känner mig jämt kränkt o förnedrad. E de nån mer som känner så?

    Intressant – du säger att du känner dig kränkt jämt… beskriv lite mer vad det handlar om?

    Avatar
    Trådstartaren

    De handlar om. Först säger en kille nåt till mig. Sen förväntar alla att jag ska ta åt mig det o sedan försöker de trycka ner mig o göra mig ledsen o sen ska läraren ordna upp allt genom att säga naaaw.

    Avatar

    Hmm  på vilken nivå pluggar du – grundskola -gymnasium – komvux eller annan vuxenstudiet?

     

    Avatar
    Trådstartaren

    Gymnasium

    Avatar

    Ok då finns det någon form av kurator eller sjuksköterska på skolan – kanske du ska prata med dem – kanske är inte du lättkränkt utan mobbad eller vad tror du själv?

    Jag lägger in en länk till UMO så du kan läsa och tänka själv… ser fram  emot dina tankar om det som händer dig…

    Avatar
    Trådstartaren

    Ok. Tack så mycket 🙂

    Känner mig jämt kränkt o förnedrad. E de nån mer som känner så?

    Ja, här har du en till!

    När jag gick på gymnasiet var jag ofta kränktav killar på gymnasiet. Killar kunde verkligen vara svåra och osäkra. Min skola försvarade deras beteende jämt och tyckte att jag var den som skulle säga ifrån. Men killarna skyllde bara ifrån sig. Men en kurator är bra. Tryck på att du vill ha ett värdigt bemötande och står inte ut med att killar kränker dig. Killar ska lära sig att bli vuxna, speciellt den åldern kan man förvänta sig det.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
8

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.