Hem > Forum > Psykiska diagnoser & tillstånd > Är så sjukt förvirrad!

Är så sjukt förvirrad!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4
  • Jag vet inte vem jag är längre, alltså jag vet vad jag heter och att jag  är jag samma person som jag alltid varit. men jag har tappat bort ”mig själv” hur ska man förklara.

    tankarna är inte som de brukar tankegången som rör sig i huvudet.

    har alltid vetat vad jag vill och tänkt hur kan man INTE veta vad man vill,det stora problemet är att man inte alltid FÅR/Har det man vill…MEN JAG VET INTE VAD  JAG VILL längre…och jag är så sjukt förvirrad vad är det som händer liksom. jag har pratat med psykiatrin om detta men hon min kontaktperson bara säger hur menar du då? när jag säger att jag är förvirrad och jag kan inte förklara mer än att jag är förvirrad. och deras enda lösning/förslag är medicin och jag vägrar ta medicin då jag redan tar abilify mot min vilja. (tar jag inte medicinen får jag inga pengar från försäkringskassan då de skule anse att jag väljer att inte bli frisk. (jag arbetstränar och får under  tiden rehabilterings penning från FK)

    jag vet inte längre allt är en enda röra i huvudet. AAAAAAAAAAA

    Nån fler som är förvirrad?? /vet vad det kan bero på?

     

     

    Blir förskräckt över att du tvingas ta medicin för att få ersättning. Jag skulle ha funderat på om det kan vara medicinen, men för att veta det måste man sätta ut den – försiktigt så man inte mår konstigt av utsättningen.

    Trådstartaren

    Blir förskräckt över att du tvingas ta medicin för att få ersättning. Jag skulle ha funderat på om det kan vara medicinen, men för att veta det måste man sätta ut den – försiktigt så man inte mår konstigt av utsättningen.

    Ja det kan ju vara medicinen men jag har haft den så länge och inte känt såhär innan (har pågått nåt år)

    och medicinen har jag tagit i 11 år, först i tablettform och sedan 6 år tillbaka injektion

    Ok. Jag fick en allvarlig biverkning, urinstopp, plötsligt efter några år på samma antideppmedicin och utan att jag nyligen ändrat dos.

    Trådstartaren

    Ok. Jag fick en allvarlig biverkning, urinstopp, plötsligt efter några år på samma antideppmedicin och utan att jag nyligen ändrat dos.

    usch medicin är farliga grejer alltså:(

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.