Hem > Forum > Ångest > TW-öd.

TW-öd.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Hej.

    Är en överdos allvarligare vid mix av läkemedel? (Paracetamol, alimemazin och d-vitamin)??
    Är det allvarligare om jag lägger till ett litet antal escitalopram?)

    Jag mår OK men är bara ute efter om det blir allvarligare. Är INTE ute efter att dö elr nå sånt denna gången. Man hittar int Vera info online om det gör skillnad.

    Om de gör skillnad är jag nån månad under 18, och tagit 2 öd tidigare i år, men då ”endast” med två separata läkemedel.

    Hej, vi beklagar att du har mått så dåligt. Hoppas du vill skriva i MiND forum igen men fokusera på vad som händer i dig, kanske ställa andra frågor och kanske på så vis få kontakt med någon som känner igen sig i det du går igenom och kanske kan stötta dig. Vi har några viktiga användarvillkor, så här står det bland annat i dem: ”Vi vill undvika onda cirklar som förvärrar olika typer av destruktivt beteende. Därför kommer inlägg som vi uppfattar olämpliga plockas bort och användaren kommer få en notis och riskerar att stängas av.”

    Vi har därför tagit bort ditt inlägg idag men hoppas du vill skriva om din situation istället. Varma hälsningar MIND Forums Moderatorer

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.