Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 88 totalt)
0
  • Ser att det var länge sen du skrev men hur mår du idag?

Hur har det gått för dig med tvångstankarna? Har du fått någon ångest?

Håller med! Hade varit intressant att då svar på. Men om jag får gissa finns det inget enkelt svar för då hade de flesta sluppit negativa tankar så jag antar att man ”bara” måste jobba med sig själv? Eller har du hittat något svar nu?

som svar på: Wtf is this? Hjälp

Tycker du att någon har börjat lyssna mer på dig nu?

som svar på: Ångest över jobbet

Hej du, hur mår du? Ser att det var länge sen du skrev men hoppas du vill svara. Hur mår du idag? Tycker inte man ska behöva må skit på jobbet varje dag. Visst, inget är kul varje dag men att alltid behöva må skit på jobbet är inte hållbart ur mitt perspektiv. Hoppas du har det bättre nu!

Nu var det väldigt länge sen du skrev inlägget MEN hur mår du idag? Kram

Hej, oj förstår att du känner dig frustrerad. Hur mår du idag? Känner saker lite lättare?

Oj var visst mer än ett och ett halvt år sen du skrev men, hur mår du idag?

Har du lust att dela med dig av resultatet?

som svar på: Drömmar, tankar och mig

Hej hur mår du idag? Var ett tag sen du skrev men hoppas du mår bättre idag? Kram

som svar på: Så nu är man här igen

Hej, idag har dagen varit rätt ok, bröt ihop några gånger och skadade mig själv men jag försökte inte ta mitt liv idag, det är alltid något. Nej jag har inget sätt att hantera mina panik attacker på tyvärr. Jag har försökt öppna upp mig till skolkuratorn men jag känner mig inte trygg. Tack så mycket att du fortfarande finns här för mig❤️ Ja mitt självskadebeteende har alltid varit ett stort problem, har gjort det i ungefär 3 år. Jag har massor av ärr och nu har jag lite sår också. Jag mår inte bättre just nu, jag kan inte sova förresten. Kram tillbaks❤️ Vi får hoppas att 2020 blir ett bättre år.

Hej igen, vad ledsen jag blir att du skadat dig idag. Hur känner du innan du gör detta, vad är det som gör att du gör det? Önskar jag kunde få dig att känna att du inte behöver skada dig, det finns andra vägar att ventilera genom <3 Du säger att du inte känner dig trygg när du talar med skolkuratorn, är det personligt att du inte känner dig trygg med henne/honom eller är det just i situationen? Tror du att det kanske finns någon annan lärare eller annan vuxen du kan prata med, bara lite? Vi är fler som har svårt att sova ibland så du behöver inte känna dig ensam. När jag inte kan sova så brukar jag bara bara tänka på min andning, såfort jag börjar tänka på annat så skjuter jag bort den tanken och går tillbaka till att tänka på andetagen. Brukar tillslut fungera. 2020 känns som ett bra år, jag tror på dig!! <3 Kram!!

som svar på: Så nu är man här igen

Hej! Idag har jag varit och bowlat med familjen och fick en panik attack för det, för mycket folk…..annars kvar det kul sen så gick vi och åt på en restaurang. Jag tog för stark mat så min mun brändes😂 Det har löst sig och jag kommer möta honom imorgon, på en till dejt. Hoppas det inte går dåligt. Ingen vuxen vet att jag blir retad i skolan, jag orkar knappt säga till och jag vill inte hamna i trubbel så det är bara för mig att leva med det som jag har gjort ett tag nu. Ja det känns bättre att jag ska börja i gymnasiet, så kan jag komma bort från de som retar mig. Min ångest blir nästan aldrig svagare, det kanske jag kan testa. Tack för tipset!❤️ Ja jag syns inte heller, jag började skriva här för att skriva av mig men sen började personer märka mig och nu är det skönt att det finns folk som bryr sig om mig. Kram❤️ Tack för att du fortfarande finns här för mig❤️

Hej du, hur har dagen idag varit? Lät mysigt med en dag med familjen, skönt att det kändes bättre efter bowlingen. Har du något sätt som gör det enklare att tänka när du hamnar i situationer med mycket folk sådär? Typ gå in i en mental bubbla så att du kan låtsas att du är ensam? Hoppas det kändes bra efter dejten! Förstår om du tycker det känns onödigt att ta upp med någon vuxen att du retas nu när det bara är en termin kvar och du snart kan byta miljö men fundera på det ialf. Skolkuratorer har ju tystnadsplikt och kan vara skönt att bara kanske få öppna sig lite och kanske få något tips? Jag finns kvar här för dig, var så säker! <3 Blev så orolig när du skrev dina senare inlägg. Skadade du dig själv? Är det något du brukar göra? Hoppas verkligen att du mår bättre nu och att du får ett så mycket bättre 2020. Och du, jag tror att det skulle vara superbra för dig att gå till någon professionell och prata om det du fått uppleva så att denne kan hjälpa dig med hur du ska hantera dessa minnen. Styrkekramar och sov gott!!

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 88 totalt)
0