Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,961 till 3,972 (av 4,632 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?

Gott det där, att kunna göra en sådan spontan sak.

Sitter här och äter. Ska snart lägga mig.

som svar på: Passar Jag in här?

Ja, så där är schyst att kunna göra.

Jag förstår.

God Morgon.

Jo, jag vet, jag har varit med om det där märkliga två gånger (vill jag minnas), här i tråden, att man tas till första sidan då man är till att fixa med ett inlägg. Och sen dagen efter är det som vanligt igen.

Jodå, natten har varit ganska så bra. Somnade ganska så lätt, och det har varit ganska så sammanhängande. Har varit uppe en halvtimme, och sitter här nu med kaffet.

Hur har du haft det inatt?

Det var gott att höra, att det är hyfsat bra. Synd dock med magen.

Här är också faktiskt hyfsat bra. Men här är tjugosex grader, här inne 🙂 Men, det är ok.

Tänkte på det, när du nämnde om de behagliga tjugo graderna. Det är alltid så behagligt att komma in där i affären, tänker jag varje gång jag är där. Det är om om jag skulle vilja stanna där inne, ett tag i alla fall. Och sen när jag kommer ut, så är det lite som om värmen slår emot en. Nå, det är nog en ganska så skön arbetsplats, för dem som jobbar där, till skillnad mot många andra nu så här på sommaren.

Ska strax äta glass här 🙂 Sen spana ett tag på SvtPlay.

Hemma igen. Det visade sig ganska så snart att det inte var mycket till väder att puttra ikring i, det var för varmt. Så det blev att jag bara cyklade till affären.

Bra att du fick fixat med maten, och diskat.

Hoppas det går/gick bra med boendestödet idag.

Tänkte jag skulle ge mig ut att puttra lite på cykeln, och handla lite också. Utifall du undrar vart jag tog vägen.

Ja, jag håller med dig 🙂 Och även det du nämnde med nylagd asfalt.

Ja just det, du har AC’n igång också. Jo, va gött sen när regnet kommer 🙂

Kanske är det det här med denna värmen som är nu, och denna sommaren, att det är något i detta som gör att man sover sämre. Fastän man kanske tror att man sovit bra. Och ökar den där tröttheten, såpass att den blir ganska så hemsk. Kanske också i kombination av att man har blivit lite äldre. Kan det vara en sådan enkel sak tro, och att det blir så mycket bättre om ett tag när värmen lägger sig. Vad tror du?

Ööh 🙂

Gött att du fick duschat.

Uppe igen.

Ska fortsätta att smådona här, med lite diverse.

Hur går det för dig?

Visar 12 inlägg - 3,961 till 3,972 (av 4,632 totalt)
0