Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,949 till 3,960 (av 5,637 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?

    Uppe igen.

    Ska påbörja ihopsättandet av det externa ljud-kortet, som jag tog isär igår. Tänkte till en början inte ta isär det så mycket, utan mest bara spana läget inuti. Men jag ville få rent alla knappar också, som det var lite kladd på här och var från någon. Dessa totalt tolv knappar som jag gjorde rena under rinnande vatten, med en pensel och diskmedel. Och då blev det att jag tog isär allt som gick.

    Vad gör du? Hur gick det med joysticken?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Skål 🙂

    Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Här blir det nästan lite köttsoppa också. Har kokat upp råris, med korv, majs, paprika, ärtor, och lite olivolja, och sparat en del på kokvattnet.

    Har nyss också fått klart med sorterandet av kylare och fläktar. Och fått det sorterade i mindre papplådor, i lite större papplådor. Och de fyra tidigare lite större papplådorna blev nu fem 🙂

    Ska äta nu. Sen lägga mig ett par timmar.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Köttsoppa, gott. Men jösses, det var länge sedan 🙂 Är det en sådan på burk eller i påse?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Hoppas hyresvärden kan vara lite bussig och vrida upp värmen lite mer.

    Det låter bra. Vad blir det för soppa?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Precis, att det bara är ljummet i elementen, det hjälper ju verkligen till att det känns ruggigt. Och det tycker jag låter som en jättebra idé, att fixa med varm soppa sen.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Visst kan det vara någon bacill som letat sig in. Men det är också ganska så ruggigt, och även fast det har blivit lite varmare ute nu så är det nog fortfarande ganska så kallt i väggar och golv sedan natten.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, kan tänka mig det, att den fungerade så där lite halvt om halvt.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Go Mörra 🙂

    Gott att höra. Det blev mer av sova inatt här med.

    Generic, det tror jag är satt för att enheten inte har indentifierats helt och hållet.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Natti Natti 🙂 Hörs imorron.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, hoppas det går bättre med W10, imorron.

    Gott att höra, att det var ett bra boendstöd ikväll. Men så synd att det är såpass olika (inte riktigt bra, tycker jag).

    Har nyss satt mig här för att äta lite. Sen tänkte jag spana ett tag på SvtPlay.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Hemma igen, sedan ett litet tag. Det var kallt ute ikväll, visade det sig; det bet liksom i pannan och i öronen, och händerna. Ska inte glömma vantarna nästa gång 🙂

    Jo, lite så där detektiv-arbete, känner igen det där 🙂 Och ibland lyckas det, att få hyggligt reda på vad det är för något/någon, den där enheten som man har framför sig och vrider och vänder på.

Visar 12 inlägg - 3,949 till 3,960 (av 5,637 totalt)
0