Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,937 till 3,948 (av 5,637 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?

    Ja, såklart, det är ingen som helst brådska 🙂

    Är också lite av en död sill här.

    Ööh 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Go Mörra 🙂

    Jo, det hade varit roligt att se, en sådan lampa.

    Tvättdag, kul 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ah, såg inte ditt inlägg förrän nu. Vi skrev samtidigt igen 🙂

    Natti Natti 🙂 Hörs imorron.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, jag hittade en produkt-sida för en lös G4-lampa hos Kjell 🙂 Och faktiskt, den där skulle kunna vara något för mig, då jag gillar att ha ganska så dämpad belysning bakom en dator-skärm. Och när det dessutom är tolv Volt så är ju strömmen inte långt ifrån. Så, tack för denna upplysning om G4-lampor 🙂

    Spanade på den där butiken också, LightInTheBox. Men, jösses så mycket där verkade finnas som inte var för mig 🙂 Spanade i alla fall under “Nätverk”, men där fanns inget alls 🙂

    Tack för länken. Vet inte om jag missuppfattade, men de lampor du köpte kanske var på den sidan. Fast, jag förstår att det är lite finare saker, du köpte. Och det där verkar vara en seriös butik, SwedenCrystal.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Nu är det jag i min tur som inte har hört talas om det som du skriver om 🙂 , som en G4-lampa; det får jag kolla upp. Och den där butiken har jag inte hört talas om tidigare, ska spana in den (“för skoj skull”).

    Och jo, det kan jag tänka mig, att det är så mycket bättre att betala lite mer och istället få lampor som håller längre. Sådana där skit-lampor som egentligen är dyrare, när de nu går sönder så mycket fortare.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, en massa skit. Och tänk så mycket av det som spreds hit och dit över världen, sådant som förmodligen redan hade kasserats. Bra egentligen att det mer eller mindre stoppades, med tullavgifterna. Å andra sidan, om det bara var i Sverige som tullavgiften fixades, så var det väl nästan lite som en droppe i havet. Det enda, för den delen, vill jag minnas, som var som det skulle var ett par inne-och-ute-termometrar; dessa två som jag fortfarande har kvar och som används.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Precis, så var det här med, när det börjades med tullavgiften. Satt ett tag och beställde från Wish, men det tog då stopp. Å andra sidan, så var det faktiskt inte mycket som var som det skulle när det väl kom fram; oftast var det trasigt och gammalt, och jag fick en känsla av att det som såldes var från mindre varulager som hade köpts upp billigt. Som exempelvis när jag köpte sådana där buntbands-ankare; de var väldigt billiga och många, men när jag väl fick hem påsen så var dess dubbelhäftande tejp mer eller mindre värdelöst. Eller buntband som inte gick att dra åt med. Eller en USB-hubb som inte fungerade. Eller… 🙂 …så det kunde lika gärna vara det där med Wish.

    Jo, det tycker jag verkligen att du skall göra, att påpeka det där om att det är såpass dåligt med värme.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, om det är något man verkligen behöver, eller vill ha, som inte går att få tag på här i Sverige, så får det bli ok med fraktkostnaden. Det var inte så jättelängesedan som jag också beställde; vill minnas att det senaste var en “Memory Riser Board” till en av mina datorer, som var en sådan där sak som var mer eller mindre omöjlig att få tag på här i Sverige (i alla fall i hygglig närtid).

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, på eBay hittar man nästan alltid något av det man söker efter. Dumt bara när det oftast är så mycket pengar som skall fram för fraktavgiften.

    Nja, inga högtalare 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ah, så bra 🙂 Jo, det kan jag tänka mig, att där är.

    Har inte kommit igång här ännu med att sätta ihop ljud-kortet. Det blev en massa annat småplock. Men, nu så 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, det förstår jag, den hade varit bra (hittade ett äldre pdf-dokument som spanade lite snabbt i).

    som svar på: Passar Jag in här?

    Precis, inte så lustigt att ta i sådant, även fast det inte var så speciellt mycket denna gång (med någons annans kladd).

    Jo, förr eller senare dyker det nog upp en lämplig joystick. Kanske skulle du kunna fixa med en “bevakning”, som jag har sett att det går att göra där på Tradera.

Visar 12 inlägg - 3,937 till 3,948 (av 5,637 totalt)
0