Blue Fivala
Skapade svar
-
Hej, jag kan till viss mån relatera. Själv är jag 33 och tvingas bo hemma hos mamma på grund av att jag inte får någon lägenhet eftersom jag var spelmissbrukare och hade skulder upp till halsen. Även nu 3 år senare har jag en Kass uc score. Visst är det en skam men det blir bättre. Det blir det även för dig en dag❤️ Låter kanske som att göra slut med din man är det ända alternativet tyvärr.
Ska även tillägga att risken att jag skulle åka dit igen är -999. Kommer aldrig i hela mitt liv ta ett lån eller spela igen
Hej, problemet jag har är att jag tycker att det är sjukt att allt ska drabbas för att man tidigare har gjort något dumt. Det var liksom över 3 år sedan. Visst har kreditvärdigheten gått upp. Men jag tycker faktiskt att de ska gynna de som lyckats lite. Får ju inte ens en lägenhet idag. sen jag har blivit av med mitt spelmissbruk har jag ju tvingats bo hos Mina föräldrar eftersom ingen vill hyra ut en lägenhet till mig. Det är en jävlig skam att vara 33 och behöva hjälp från sin mamma liksom
Hade gärna hjälpt dig. Men jag känner att du kommer få ett bättre svar av någon annan då jag har svårt att formulera mig. Lyssna på Teal Cutedi hen verkar vara en otroligt snäll och klok människa. Lycka till med allt nu. Jag hoppas att du en dag mår prima❤️
Hej, det är svårt att hantera känslor när någon går bort. Men det är viktigt att komma ihåg att de bara är fysiskt borta. Du kan inte krama henne osv. Men du kan alltid känna din kärlek för henne i ditt hjärta. Det som har hänt har hänt. Det gäller att vara stark och blicka framåt. Gör din mormor stolt. Hon vill inte se dig må dåligt eller ge upp livet. Kämpa för din mormor likaså som hon gjorde för dig❤️
Hej av symptomen att döma antar jag att du har epilepsi stämmer det?
Hej. Ja jag vet ju inte ditt specifika fall då jag inte känner dig, men jag kan tänka mig att det är oerhört jobbigt att känna att någon har tröttnat på en för att man mår dåligt. Har du pratat med din sambo om det? Kan vara att din sambo inte inser hur dåligt du mår. Ett tips är att prata med din sambo om det och gå till en kärleksrådgivare på hur man tänder upp gnistan mellan er igen. Börja så till en början och efter det så tar du tag i resten av problemen. Så hade jag gjort, det är viktigt att du har stödet att lyckas. Det har du ju inte på samma sätt om din sambo lämnar dig☺️
Och absolut är jag intresserad av att hjälpa människor. Jag skriver inget ur tomma intet bara för att. Det slösar jag inte tid på☺️
Hej, jag ber om ursäkt jag hade missat länken. Jag förstod bara inte vad texten i sig hade för ”hotbild” men då berodde det på länken och inte på själva länken i sig? Då har jag koll på läget
Hej. Det låter som att du är hård mot dig själv och att du gör egna slutsatser som inte stämmer. Det är mycket vanligt vid en depression vilket tyder att du eventuellt har det. Har du gått till en läkare eller dyl för att få det bekräftat?
Håller med Blue Nurovo. Förstår inte vad det var som var så olämpligt med det inlägget så det blev flaggat hen avråder ju från självmord. Men hur som helst nog om det. Självmord är INTE en lösning på något som helst problem. Det skapar bara problem för dina nära anhöriga. De älskar ju dig givetvis och de vill ju att du ska må bra❤️
jag menar bara att vissa långivare har rörliga räntor baserade på inkomst