Skapade svar

Visar 12 inlägg - 61 till 72 (av 106 totalt)
0
  • Hej, jag skulle absolut inte säga att du är varken lat eller löjlig, vi alla har smärtgränser, tillslut säger kroppen ifrån när det blir för mycket, och vissa har en högre tolerans för stress än andra, mitt tips är att ” plocka bort en del från tallriken” för både dig och för din hälsa. Låt saker som inte är så jätte akuta vara ett tag

Lycka till och kom ihåg att ta hand om dig !<3

Hej, starkt att du berättar din historia, som tidigare spelberoende kan jag sätta in mig i situationen på ett sätt som inte jättemånga kan, det finns så kallade blockeringsprogram som blockerar dig från så gott som alla spelsidor, betblocker är ett exempel för alternativ för ios. Mitt tips är att ta verkligen tag i ditt spelande i tid så att det inte går så långt som det gick för mig med uppsagd kontakt med familj och kära och ekonomiproblem på det med

som svar på: Förlåt Mamma.

För att förtydliga hade jag missat den personens länk. Jag menar att jag tycker att hans text är godkänd det vill säga hans skrivna text. Däremot är hans länk och innehållet i den totalt oacceptabelt. Men som sagt jag kan inte ansvara för vad andra postar på nätet då det inte är jag som gjort detta inlägg.☺️

som svar på: Förlåt Mamma.

Men nu är det inte jag som har skapat varken den olämpliga länken eller texten så vad vill du ha fram? Det är blue novouro. Jag är Blue fivala. Jag kan liksom inte ansvara för vad andra skriver på nätet. Jag bara frågade vad det var som var olämpligt i hans text. Det är INTE jag som skrivit eller länkat innehållet i den nämnda texten

jag ber om ursäkt jag menade absolut inte att du ska bli ledsen eller upprörd över det jag har sagt. Jag ville bara hjälpa dig❤️

som svar på: Få en vit ekonomi igen
    Trådstartaren

Då jag är teknisk lantmätare har jag blivit lite ringrostig på den juridiska biten😂 har egentligen inte behövt brytt mig om den på 10 år sen jag gick ut högskolan

Trådstartaren

Så om man ska tänka riktigt bisarrt så kan en busskur räknas som en bostad, om man har en säng och bestick och kläder tyo😂 eller ja indirekt är det jordabalken 1:a kapitlet som behandlar fastigheten och 2:a kapitlet som behandlar tillbehör till fastigheten *

Trådstartaren

Hej, jo precis. Som lantmätare har man läst en hel del juridik med åren, dock bara grundläggande på Övriga lagar förutom fastighetsrättsliga. I jordabalken 1 paragraf regleras regler om vad som är en bostad. rent tekniskt sett behöver det bara vara en stadigvarande konstruktion med tak som är ägnad för boende. Konstigt för att vara sverige. Och ja du har rätt, det borde ses på min nuvarande inkomst och skuldsituation

Hoppas verkligen du anmälde dem. Det är inte okej att säga kränkande saker om folk! Speciellt inte i tjänsten de ska ju ändå representera ett företag!❤️ Kan tänka mig att boendestöd inte är så särskilt roligt, alla vill ju ha en plats för sig själv liksom. Och ja det du beskriver med ensamhet att du trivs bra med det tror jag främst beror på din diagnos. Har du en nära vän eller föräldrar som du litar på? Kan kännas skönt att prata ut med dem om saker. Prova med det❤️

Hej. Jag tycker absolut att du ska ta hjälp av exempelvis en psykolog. Självmord löser inga problem. Det är ingen väg att gå, du har säkert många vackra och fina år kvar❤️☺️ Jag tror säkert att dina föräldrar är villiga att hjälpa dig. Eller ja det är jag nästan säker på att de vill. Och ja de skulle bli jätteledsna av att att sitt barn dör, kämpa på med livet jag lovar en dag blir det bättre ☺️. Man har en extremt stark koppling till sitt barn❤️ Det vet jag själv som förälder ❤️

Oj vilket kaos. Förstod jag det rätt är det din sambos barns mamma som är problemet stämmer det? Barn brukar ha en tendens att bli som föräldrarna, är man oansvarig förälder har man ju givetvis ett dåligt inflytande på barnen. Psykopati är även ärftligt och kan visa sig i senare ålder, vilket kan ha resulterat till att hon fört vidare sin sjukdom till dottern

För att förtydliga jag har INGEN NEGATIV ÅSIKT kring någon av de inblandade i din situation på något sätt utan det är bara teorier för att ni senare kan utreda det så att barnen kan få den hjälp de behöver. Återigen detta inlägg har ej en elak mening alls❤️

som svar på: Att hata sitt utseende

Hej. Det är som jag brukar säga ” det finns ingen mall som säger om du är fin eller ful”  för det gör ju inte det. Alla är fina på sitt sätt, man behöver inte vara pinsmal, lång, kort eller ”sexig”. Det viktiga är att du är du  det vill jag att alla ska ta med sig❤️

Visar 12 inlägg - 61 till 72 (av 106 totalt)
0