Skapade svar

Visar 12 inlägg - 49 till 60 (av 106 totalt)
0
  • Dock om det är rykten bör du ta dessa rykten med en nypa salt. Allt som sägs är nödvändigtvis inte heller sant. Jag har blivit stämplad för det ena och det andra fast jag inte har gjort det, för att folk skulle gå på det och reta mig. Bland annat att jag skulle ha varit otrogen med min chef. Tänk därför ” är det rimligt att han skulle ha gjort det här” ett litet tips bara ☺️

Då har jag missförstått innebörden av din text. Jag ber om ursäkt. Ja att umgås med en person som sårar en och gör en besviken är ju ingen bra sak. Jag skulle nog faktiskt rekommendera att 1. Ge honom en sista chans eller 2. Släng ut honom ur ditt liv med huvudet före☺️

Berätta hur du känner, det är det ända raka du kan göra. Jag testade det för en gångs skull och det funkade jäkligt bra faktiskt. Även om personen inte vill ha dig som partner just nu så kan ni ju ändå vara väldigt bra vänner, bara för att personen inte har känslor på det sättet betyder ju inte det att personen inte gillar dig ☺️

Hej, jag är ledsen att säga det, men vi som är lite annorlunda kommer alltid ha folk som försöker trycka ner oss, men det finns också folk som bryr sig. Bara det att de syns och hörs mindre än de som är elaka. Jag har varit rullstolsburen större delen av mitt liv för att jag har svårt att stödja på mina ben, jag vet precis hur den där känslan är när man inte känner att man är bra nog för någon, men tro mig det är du. Du har bara inte hittat ängeln än❤️ Och kom ihåg bara för att du inte är som de andra betyder inte det att du är mindre värd, tvärtom , det är en styrka att vara annorlunda det vill jag att du ska ta med dig, det var några kloka ord som min kompis som jag aldrig skulle hitta sa☺️❤️

som svar på: Ensam utan dig

Hej. Som svar på ditt argument så är en 2:a för en schäfer ganska litet utrymme ja. Men de flesta schäfrar är ganska självständiga som individer och är ganska så anpassningsbara hundar. Om du älskar hunden så pass mycket du beskriver tycker jag garanterat att du ska behålla den. Hundar är extremt lojala djur. Och jag vet med säkerhet att den hunden älskar dig minst lika mycket som du älskar den❤️

som svar på: Ekande huvud.

Fördomar mot oss menar jag naturligvis*

som svar på: Ekande huvud.

Hej. Det viktigaste är att du ska komma ihåg att kön har inget med kärlek att göra. Kärlek är en sexuell attraktion mellan 2 personer oavsett kön. Jag tycker att du ska göra det som känns bäst för dig, Som bisexuell vet jag att vi som gillar människor av samma kön i allmänhet har mycket fördomar som absolut inte stämmer. Bara för att ni är av samma kön betyder det inte att ni inte är kära i varandra. Därför tycker jag att du ska gå emot dina föräldrar och göra precis som du vill❤️

Trådstartaren

Hej och tack för svar☺️
    Låter härligt. Ja du har fullständigt rätt att det mest logiska och det bästa man kan göra är att bara säga det rakt ut. Problemet är att jag alltid har varit lite blyg av mig. Har du något tips på hur man skulle kunna formulera sig?

Hej

Man kan endast få tillfällig föräldrapenning under högst 120 dagar per barn och år. Om man är förälder till ett allvarligt sjukt barn som inte fyllt 18 år har man rätt till tillfällig föräldrapenning under ett obegränsat antal dagar.

Så kortfattat sagt, det beror på om försäkringskassan räknar ditt barn som allvarligt sjukt be om ett läkarutlåtande och hör sedan av dig till försäkringskassan. Hoppas det löser sig ❤️

som svar på: Kurator

Hej

Jag tror att din kurator genuint bryr sig om dig, ett vanligt tecken på rädsla är att man blir arg. Det är väl klart att det är allvarligt att en sån fin människa som du försöker att ta livet av sig❤️ Ibland svider det mer än vanligt, men en sak ska man komma ihåg, bara för att det är jobbigt ska man aldrig ge upp❤️☺️

Hej, jag har kanske inte blivit dökär på avstånd, däremot vet jag hur det känns att vara kär i någon utan att visa det av rädsla att den personen inte tycker lika som jag. Jag vet att det bästa man kan göra är att säga till den man är kär i hur man känner, men rädslan för att bli sårad övervinner modet att våga säga att man är kär i personen. Stämmer det in på dig?❤️

Hej!

av det jag har läst mår du alltså dåligt över att du inte får träffa din pojkvän stämmer det? Kan vara att hon är mån om dig och att hon kanske vill träffa din pojkvän så hon blir tryggare med honom . men jag själv som förälder hade varit livrädd om min dotter skulle sova över hos en kille jag aldrig har träffat, inte för att hindra henne men för att jag älskar henne över allt annat och för att jag inte vill att något ont ska hända henne❤️

Visar 12 inlägg - 49 till 60 (av 106 totalt)
0