Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 3,957 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag håller utkik efter vanliga också. Och så är det den där kompletta datorn med W98 också.

Nu är det dags för sängen. Natti Natti 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Ja, men det får vara ett ganska så modernt så det finns uttag för DVD spelare. Och självklart ett uttag för diskettstation också 🙂

Trådstartaren

Nu har boendestödet gått. Så nu kan Jag sätta igång och supa på allvar 🙂 🙂

Jo, Jag kollar där lite då och då, där på Tradera.

Trådstartaren

Ska bara hitta något lämpligt chassi till datorn också. Ett retro-chassi, kanske en desktop om Jag hittar något sådant på tradera.

Nu kommer snart boendestödet 🙂

Trådstartaren

Det är alltså en annan P4:a som Jag köpte på Tradera. Den ligger här på bordet nu i sin plast-förpackning. Skaffar någon liten del i taget. Har även beställt en diskettstation med kabel 🙂

Trådstartaren

Det är lugnt ännu 🙂 Den blockerar automatiskt, så Jag behöver inte göra något.

Sitter här och lyssnar på oljudet från min lilla P4:a. Jag fick även hem en annan P4:a på 3 GHZ s478, som Jag har tänkt att använda till mitt lilla W98SE projekt 🙂

Trådstartaren

Hej 🙂

Har inte kommit någon vart med mätningen ännu. Fastnade med datorn istället. Jag upptäckte att varje gång Jag öppnar ett mail från SharewareOnSale så vill McAfee blockera en ip-adress. Så det verkar inte bara vara program man får därifrån. Jag håller koll på läget om det varje dag nu.

Trådstartaren

Ja, Jag får ordna med maten först så Jag orkar 🙂

Trådstartaren

Nä, inte ännu. Har bara bytt lampa. Var ju på stan också. Ska kolla vad det är för mått på fläktarna om en stund. Men Jag kanske borde fixa någon mat först.

Trådstartaren

Det var ju väldigt praktiskt att man kunde sätta det i bordet. Då slipper du borra hål i väggen. Jag har aldrig sett den typen av fäste innan.

Och bra att du får gjort något också 🙂

Trådstartaren

Klart att Jag vill se en bild 🙂

Jag har handlat för 365 kr idag. Pengarna bara flyger iväg. Det är den där j_fla inflationen.

Trådstartaren

63 kr fattigare och lampan är på plats. Fick handlat lite också, när Jag ändå var på stan. Hade flyt i affärerna, slapp att köa, bara Jag där 🙂

Nu känner Jag av ångesten igen. Har hjärtattack och är nervös.

Hur går det för dig då? Har du fixat klart med det där skärmfästet? 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 3,957 totalt)
0