Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 2,497 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Då har du i alla fall något att göra. Skulle vart roligt att höra om du fick igång den där brandväggen. Såg att nya sådana var väldigt dyra.

Jag har ätit lite för många tabletter under eftermiddagen, Det dämpar ångesten åtminstone. Men Jag tror inte det är så bra att överdosera. Fick en plötslig depression. Nästan så Jag ville avsluta mitt liv. Men Jag vaknar nog imorgon också. Blir handlingsförlamad när Jag är sjuk. Kan inte ta mig för någonting. Datorerna är avstängda och bara en lampa är tänd.

Natti Natti 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Dagen började bra, med lön och boendestöd. Men nu känner Jag mig extremt nervös och orolig. Tog några tabletter för att dämpa ångesten, men det tar flera timmar innan dom verkar och Jag vet inte om det hjälper. Jag vet inte hur Jag ska bli av med känslan. Kan bara sitta här och vänta.

Jag förstår ganska så väl hur svårt du också har det. Men Jag hoppas du känner dig bättre imorgon då du också får lön.

Trådstartaren

Har haft boendestöd och precis ätit en fiskgratäng. Jag vet inte heller var Jag ska ta vägen när Jag känner mig orolig. Och nu börjar det bli för sent att åka ner på stan. Vill hellre göra det tidigt, innan alla vaknar. Men idag verkar det vara ångesten som gäller. Får vänta tills ikväll då Jag ska ta mina mediciner.

Trådstartaren

Du är nog påverkad av fullmånen. En varulv som inte kan sova. 🙂 Hoppas du får sova några timmar nu på dagen istället. Jag går ofta omkring i lägenheten, fram och tillbaka, när Jag är nervös och orolig.

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Jag vaknade för tidigt. Försökte sova en stund till men Jag blev helt skakig i kroppen, måste upp. Det känns positivt med den nya lönen, men den hjälper inte mot psykiska sjukdomar. Jag sitter här och är yr och skakig, morgonångest. Kanske boendestödet kommer idag.

Jag gissar på att du sover ännu? 🙂

Trådstartaren

Vilken chock Jag fick. Det ringde på dörren och där var boendestödet. Har inte sett dom på evigheter. Men nu skulle dom börja komma igen. 🙂

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

God Morgon 🙂 Jag ska snart sova Jag. 🙂

Det här området där Jag bor är klassat som utanförskapsområde.

Trådstartaren

Nu har Jag bäddat, vikt ihop tvätten och lagt den på rätt ställe. Och ren och fin är Jag. 🙂 Klar för den här gången. Lönen syns på banken nu. Det verkar inte vara någon dröm bara. Är nervös för att någon ska bryta sig in i lägenheten. Jag känner mig inte trygg här. Känns som om Jag skulle behöva ett vapen för att kunna försvara mig.

Hoppas du fick sova bra? 🙂

Trådstartaren

Ja, ha ha 🙂 Det är svårt att låta bli att handla ibland. Och Jag får säkert syn på något Jag ”behöver”. Men Jag ska också försöka hålla igen lite.

Trådstartaren

Kl 14:00. Så Jag kan ta det lugnt en stund till. Högtalarna ska betalas i Februari. Har använt NetOnNet-kortet. Och så ska skärmen och båda Raspberry Pi datorerna betalas i April. Och ändå kommer Jag att få pengar över och det är ju bra. 🙂

Trådstartaren

Sitter på tork. Kom precis ur duschen. Sedan blir det tvätt. Usch vad jobbigt. 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Har vaknat till liv nu efter fyra koppar kaffe. Nerverna verkar ok. Och imorgon är det lön. Övermorgon för dig. Men Jag behöver inte handla något ännu. Har en del mat i frysen, så Jag klarar mig en stund till.

Hur har du det då? Jag gissar på att du somnade med din brandvägg? 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 2,497 totalt)
0