Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 2,028 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag sov så dåligt inatt så Jag är trött. Går snart och lägger mig.

Natti Natti 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Ja, Jag hade beställt tobak. Kände på mig att det var bäst att beställa innan den värsta Julstressen börjar, så man slipper köa i butiken. Sedan ska ju alla handla så mycket mat att man knappt kommer fram till kassan inom den närmaste tiden. Det är det värsta med Julen. Alla ska stressa och storhandla. Men nu är Jag hemma. 🙂

Trådstartaren

Nej ingen vila här. Fick mig en kopp kaffe nere hos tanten och så har Jag varit ute och handlat. Måste ner på stan en gång till för att hämta ett paket. Ööh 🙂

Trådstartaren

Och Jag sitter och gör lite justeringar till ikonerna emellanåt. Det är lite klurigt att hålla reda på vilken ikon som är till vad i 11:an. Det är inte samma som 10:an.

Nu ska Jag blanda mig ett glas Pepsi Max och ta lite mediciner.

Trådstartaren

Vinterbadare från Norrland, ha ha 🙂 🙂 Jag skulle haft ett utsug i rökrummet. Här är det fläkt i köket, så det går inte att röka där. Och så blir Jag extra röksugen eftersom det är för kallt för att röka.

Vad timmarna går fort. Snart dags för morgonmedicinen. Och frukost.

Trådstartaren

Kan knappt hålla cigaretten still. Vädrade efteråt i rökrummet. Det blev skitkallt. Folk som ser att det är öppet undrar nog vad det är för idiot som bor där. 🙂 Står du på spisen och röker ännu?

Trådstartaren

Det var rabatt på kaffe i förra veckan, så Jag köpte 13 paket, ha ha 🙂 Det var 9 paket Löfbergs för 23 kr styck och så var det 4 paket Zoegas för 110 kr. Jag brukar köpa allt kaffe som är billigt. Man får passa på.

Det är skitkallt ute och termometern är insnöad, så Jag kan inte se temperaturen. Har en givare ute på balkongen som ligger under snön.

Idag blir det nog en lång dag för mig.

Trådstartaren

Jag drack Zoegas Julkaffe. 🙂 Det smakade sådär. Nu väntar Jag på att Jag ska ta morgonmedicinen och hoppas på att bli bättre efter det. Jag förstår hur dåligt du har det som inte har mediciner. Satt precis med en enkät som Jag lyckades med.

Trådstartaren

Go Mörra 🙂

Jag glömde nattmedicinen, så nu är Jag darrhänt. Kan inte hålla händerna still. Ska dricka kaffe nu och får hoppas Jag kan hålla koppen still. Jag mår inte bra.

Hoppas du känner dig bättre i alla fall. 🙂

Trådstartaren

Jag väntar bara på att batteriet ska bli fulladdat. Sedan sätter Jag den på fabriksåterställningen igen, så att man får välja språk, tidszon, Microsoftkonto mm när man startar. Jag är borta ur datorn. Mitt namn finns inte där längre. 🙂

Trådstartaren

Datorn har stått och rensat sig hela dagen idag med. Fick ordning på batteriet så det laddas till 100%. Gör i ordning den med fabriksinställningarna. Det finns en sådan partition på den. Sedan är Jag klar med den. 🙂

Trådstartaren

Jag ska ner och få mig en kopp. Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 2,028 totalt)
0