Blue Dinelu
Skapade svar
-
Boendestödet kommer strax. Sedan går Jag och lägger mig. Natti Natti 🙂
Jag sparar fortfarande ström. Sitter här i mörkret med ett värmeljus och myser 🙂
Försäkringskassan har uppdaterat sidan om elstöd igår på en röd dag. Är där och kollar ibland. Mer info kommer tidigast i mitten av Januari står det.
Vi skrev samtidigt. Vi hörs sedan när vi vaknar 🙂
Go Mörra? 🙂
Har varit uppe några timmar och slöat med kaffet. Jag känner att ångesten kommer smygande. Hör ett gäng hundar som skäller. Ingen ro här. Ska försöka vila någon timme till.
Hoppas du mår bättre än Jag? 🙂
Dom hade klarna så Jag köpte den direkt.
Nu börjar medicinerna att verka. Natti Natti 🙂
Den här ser bra ut, tänker Jag 🙂
Ja det är nog inget vidare med en snöig cykel i hallen. Då är det bättre att vara snöig själv 🙂
Hoppas skrivaren funkar?
Jag tror Jag hittade en bra här 🙂 🙂
Och när Jag ska snurra tillbaks uppåt så fortsätter den nedåt. Ööh 🙂
Jag ska allt hitta någon bra 🙂
Tur att du inte ramlade. Det gör nog ganska ont att bli blöt och kall.
Jag blir helt galen på den musen Jag använder till den här laptopen. Den går upp och ner och lite hur som helst. Alltså när Jag snurrar nedåt så hackar det och allt flyttar sig uppåt. Ibland får Jag snurra åt a h_lv_te för att komma någon vart. Och Jag får fortfarande ont i fingret av snurrandet. Det första Jag ska göra när Jag får pengar är att beställa mig en ny mus 🙂
Jag behöver bara en enkät till för att få en 50 lapp.
Så det gick att ta sig fram med cykeln? Har du vinterdäck? 🙂
Jag har boendestöd kl 13:00 tror Jag. Kanske det lättar nerverna lite. Eller så blir det tvärt om.
Det är jobbigt när man inte vet vart ljudet kommer ifrån. Datorn låter konstigt. Nä det var visst en bil på utsidan 🙂
Jag har för mig att du brukade sova en stund på dagen för ett år sedan? Det kanske brukar bli så i mörkret?
Ska se om det finns några enkäter att fylla i. Sov så gött 🙂
Go Mörra? 🙂
Jag har fått i mig mina fem koppar kaffe och vaknar långsamt till liv. Råkade stänga webbläsaren igår och orkade inte logga in igen. Idag räckte det med tre försök.
Har haft problem med historiken ett tag. Senast besökta sidor finns inte där.
Ska du börja plocka isär skrivaren? 🙂