Blue Dinelu
Skapade svar
-
God Eftermiddag? 🙂
Hur är läget? 🙂
Jag har haft fullt upp med den lilla minidatorn under några dagar. Fick dit Windows7 Ultimate med alla uppdateringar och drivers. Bild Och den gick att aktivera. Bild2 Och så prestandan. Bild3 Det tog så lång tid att fixa så Jag har inte haft tid att må dåligt. Är bara tankspridd och helt borta i datorernas värld. Men nu funkar den i alla fall. Har fixat med en dual-boot till både XP och W7 🙂
Det är nog bara om det Turkiska valet på tv idag. Men hoppas du hittar något trevligt att titta på. Jag ska sympati-titta med en film 🙂
Vad jobbigt, stackarn. Om det fanns något Jag kunde göra så hade Jag gjort det. Ska du försöka sova en stund då?
Go Mörra? 🙂
Jag har sovit länge. Ser att det finns två nya xp på Tradera. Men det är till Dell och Fujitsu Siemens. Utan nycklar är dom också. Den här gången tittade Jag extra noga och ska inte köpa.
Är det bra med dig? 🙂
Nu går Jag och lägger mig. Hoppas vi hörs i morgon? Natti Natti 🙂
God Kväll? 🙂
Nu har Jag letat överallt flera gånger efter kloningskitet utan att hitta det. Så Jag beställde ett nytt. Jag vet, helt bortkastade pengar. Men det är borta. Det ligger inte i källaren heller.
Hoppas du har bättre ordning på dina saker? 🙂
Det var gött, nam nam 🙂
Det är en sådan grej man inte använder så ofta. Men den låg på köksbordet innan städtanterna var här. Jag kan inte komma ihåg vart Jag har lagt den bara.
3 pizza för 99 kr 🙂
Jag letar ännu. Det är ett litet paket med en cd skiva och en usb kabel.
Jag håller på att leta efter klonings-kitet. Vette f_n var Jag har lagt det. Måste ha städat undan det innan städtanterna var här. Och även Jag fixar med lite mat. Det blir pizza idag 🙂
Go Middag? 🙂
Jag orkade inte gå upp i morse, öhh 🙂 Beställde nyss en ”Samsung 870 EVO SATA SSD 500GB”. Ska klona disken på NIS-886:an innan Jag ger mig på att installera om den på Svenska. Kunde ha tagit någon av dom andra diskarna som har blivit över.
Jag fick sova mina 12 timmar i alla fall. Och det känns mycket bra.
Sover du nu? 🙂
God Kväll? 🙂
Jag vill bara tala om att Jag lever. Är fruktansvärt trött och har varit så hela dagen. Går strax och lägger mig och hoppas på att få sova i tolv timmar. Dom har spelat här utanför i flera timmar och Jag har suttit här i oljudet och plågats.
Är allt bra med dig? 🙂
Natti Natti 🙂
Jag kanske får nytta av den ändå. Men nu ska Jag ner till tanten och få en kopp kaffe 🙂