Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 4,566 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Jag fick sova i mer än tolv timmar. Vaknade strax efter kl 9:00. Fick precis i mig frukosten och energin strömmar långsamt ut i kroppen. Hinner inte duscha innan boendestödet kommer. Så Jag får vara skitig och orakad idag. Ööh 🙂

Hoppas det är bra med dig? 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag blev utsparkad ur enkäten innan Jag en hade börjat på den.

Går och lägger mig. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Det var inget giltigt win32 program står det i felmeddelandet.

Fick en enkät nu igen 🙂

Trådstartaren

Nä det gick inte att köra i xp, tyvärr, men tack ändå 🙂

Trådstartaren

Det gick inte att köra i xp tyvärr. Men tack ändå 🙂

Trådstartaren

Det ska Jag prova. Har driverbooster. Ska hämta med xp datorn (desktopen) 🙂

Trådstartaren

Jag ska ta någon extra tablett sedan när boendestödet har varit här. Det känns jobbigt att Jag måste vänta på dom innan Jag får sova. Får hoppas det inte regnar imorgon, så Jag kommer mig upp till den där ruinen 🙂

Trådstartaren

Jag fick hjälpa tanten med en räkning att betala med mobilen. Och det var inte det lättaste precis. Det tog en kvart innan Jag kom på hur man skulle göra. Och stackars tanten, som inte kan sådant. Hon var helt ifrån sig. Och så var det kaffe med tårta efteråt 🙂

Känner mig trött och sliten. Har inte kommit igång riktigt idag. Och Jag kan inte somna på dagarna.

Trådstartaren

Jag mår inte bra. Är för trött. Har fyllt i några enkäter. Ser en del saker försvinna där på Tradera som Jag inte förstår varför folk vill ha? Och så är det ju en massa osålda saker också.

Ska lägga mig en halvtimme till. Ööh 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Är uppe för tidigt idag, Jag vet. Men fick så ont i hjärtat och så är det för sent att ta en sömntablett. Så Jag tryckte igång kaffebryggaren. Får se hur Jag mår efter fem koppar starkt kaffe.

Hoppas du sover i många timmar till? 🙂

Trådstartaren

Det finns en tråd i början på forumet som handlar om tekniska problem. Jag skrev att Jag också hade problem.

Trådstartaren

Det blev ett bra besök. Jag frågade om vi kunde gå till ruinen och det skulle gå bra. Så det är bara att hoppas det inte regnar på Söndag 🙂

Nu har Jag tagit apodosen och det är läggdags. Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 4,566 totalt)
0