Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 5,054 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Tänk på brandrisken. Och så får du ju prova om det går att använda innan krisen kommer 🙂 Jag tror det finns 5 liters dunkar.

Jag sitter här och fryser. Känner att Jag behöver vila en halvtimme.

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Du ska nog inte pilla på proppskåpet. Det låter som ett allvarligt fel. Dom har nog kastat om kablarna lite. Det ska vara 230 volt mellan fas och nolla. och 400 volt mellan två faser.

Nästa uppdatering kommer Tisdag 2022-12-13 efter kl 19:00 🙂

Trådstartaren

Hur har dom kopplat egentligen? 🙂 🙂

Det finns under ”valfri uppdatering”.

Trådstartaren

Jag vet vad det är för fel. ”Det är något med det elektriska” 🙂 🙂

Har dragit igång den stora datorn och det fanns en valfri uppdatering till den som Jag har fixat med nu. Och morgonmedicinen har Jag tagit. Ska fixa med frukosten.

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Nu är det en sådan där dag då Jag inte känner mig som man ska. Har sovit för lite. Men Jag har fixat mig en 50 lapp 🙂 Så alltid något positivt. Har varit uppe sedan före fem med kaffet. Kunde inte sova. Har hallucinationer igen. Badrumsdörren var full med klistermärken och någon stod bredvid. Men Jag har inget på dörrarna och Jag är ensam här.

Hoppas du mår bättre än Jag och att du får ordning på din el? 🙂

Trådstartaren

Oj då, det verkar vara ett allvarligt fel på elen du har. Men du har ström till kaffebryggaren och datorn i alla fall? Jag fick nytt elsystem här år 2010, alldeles i börja på året. Dom bytte ut varenda kabel och kontakt som finns här. Till och med ett trefasuttag till spisen fick Jag. Det var då vi fick fiber här också.

Men nu är det läggdags. Medicinerna verkar. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Strömavbrott. Det är sådant som händer. Har du automatsäkringar? I så fall prova att slå på strömmen för varje säkring. Det är så lätt att säga. Men man får fundera en stund. Första gången Jag råkade ut för det felet var Jag strömlös i säkert två timmar, innan Jag fattade hur man skulle göra 🙂

Trådstartaren

Hur e läget? 🙂

Jag sitter här med nysmorda fötter och det känns bra. Har inte haft igång Windows 10 idag, men Jag gissar på att det finns en uppdatering. Det fanns en till 11:an i alla fall, såg Jag i morse. Är lite snurrig i bollen som vanligt. Måste försöka fokusera. Men det är svårt. Det blev fiskpinnar med lingonsylt och mos till middag idag 🙂

Trådstartaren

Det spökar 🙂

Jag hinner ta mig en cigg innan Jag drar iväg.

Trådstartaren

Go Mörra 🙂

Jag sitter på tork. Var uppe tidigt. Såg en djävul och då var det bara att gå upp. Ska snart ner till fotvården och få nya fötter 🙂

Trådstartaren

God Kväll? 🙂

Imorgon ska Jag iväg och fixa fötterna. Och så tar Jag med mig nya sockar. Så har Jag så gött som nya fötter efteråt 🙂

Går och lägger mig. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Har du något program för backup? Eller kopierar du själv? För längesedan provade Jag Nero backup. Det dumma var att man var tvungen att ha Nero när man skulle återställa filerna. Men nu är det OneDrive som sköter det åt mig. Men bara dom små filerna. Filmer och sådant får Jag hålla reda på själv 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 5,054 totalt)
0