Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 4,683 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det låter bra 🙂

Jag råkade ut för ett skyfall. Kom in i busskuren och såg den mörka himlen. Och precis när Jag hade satt mig i bussen kom skyfallet.

Ska ner till tanten en sväng, men är snart hemma igen 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Jag ska bara ner på stan och handla lite smått inför helgen. Är hemma igen om några timmar.

Hoppas du har haft en bra natt? 🙂

Trådstartaren

Jag gissar på att det kommer att ta sin tid att kolla alla 24 portar? Men det funkar nog, tänker Jag 🙂

Ska strax gå och lägga mig. Har tagit medicinerna. Egentligen så vill Jag fortsätta med datorn hela natten, men det blir för jobbigt med dygnsrytmen då. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Jag ska snygga till det. Men det är en väldans massa tester med olika storlekar i koderna först 🙂 Det finns hur mycket som helst att göra för att anpassa XP och det tycker Jag är roligt. Jag blir avslappnad på något vis när Jag håller på.

Trådstartaren

Jag ska bara räkna ut hur stor bmp bilden ska vara innan det blir riktigt bra. Men så här långt har Jag kommit för tillfället. Bild 🙂 Det är en hel del rotande bland filer och mappar. Och en del Photoshop och reshack. Får prova mig fram. Det är det som tar tid.

Trådstartaren

Jag har också en massa anteckningar i datorn, men ibland har Jag inte skrivit upp allt. Det kan ha varit för enkelt eller självklart så Jag inte tänkte på det. Ska snart fixa med en bild, om det går för sig? 🙂

Trådstartaren

Jag gissar på att switchen fungerar och att minnena är ok? 🙂

Gör små framsteg med desktopen. Det är mycket som Jag har glömt, som Jag får försöka lära mig igen.

Trådstartaren

Jag blir ute i köket några timmar nu. Ska ta medicinen också.

Hoppas den funkar? 🙂

Trådstartaren

Tackar 🙂 Det står till och med vilken internet-leverantör man har. Ingen chans att gömma sig här inte.

Trådstartaren

Jag har inte kommit igång med desktopen ännu. Den ville köra en sådan där fullständig och långsam genomsökning.

Ta det lugnt och ät i lugn och ro. Ingen stress 🙂

Trådstartaren

Ja, just det. Såg häromdagen att Jag var i Åmål 🙂

Vet du någon sida som visar vilken webbläsare man surfar med och vilket os man har?

Trådstartaren

Jo, nu dök du upp i tid 🙂 Då är det Jag som inbillar mig. Ska fixa lite med ikonerna i desktopen.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 4,683 totalt)
0