Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 4,628 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag får se om den fungerar imorgon. Tanken var att Jag skulle få några USB3 uttag på framsidan. Det är så jobbigt när dom sitter uppe på. Och så har det där systemet med USB3 varit utslaget ett tag pga det gamla kortet som är till för XP. Får ju det kortet över som Jag kan använda på någon XP dator.

Nu är det läggdags, fast Jag inte har lust att lägga mig. Men medicinerna verkar. Natti Natti 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Front Hoppas den syns? Har lite bråttom nu innan dom kommer 🙂

Trådstartaren

Allt bara för att den där 5,25 tums enheten ska fungera korrekt. Jag ska göra rent datorn mer noggrant imorgon då det är lite ljusare.

Boendestödet dyker nog upp inom den närmaste halvtimmen, så då är Jag borta en stund som vanligt.

Trådstartaren

USB3 kortet Bild1 Gamla kortet som är till XP Bild2

Här sitter det nya kortet i datorn under grafikkortet. Bild3

En onödig bild på baksidan. Bild4 Och där nere är USB3 kortet på plats. Bild5

Den får stå där tills imorgon 🙂

Trådstartaren

Jag har tagit några bilder medan Jag har hållit på. Kommer med dom senare 🙂 Det var perfekt med handdammsugaren till filtret under nätdelen. Och så har Jag blåst. Nu får den stå och mogna en stund.

Trådstartaren

Datorn står på bordet nu. Den är mycket tyngre än en UPS. Ska blåsa rent den lite innan Jag sätter i det nya kortet. Men Jag får vila ofta. Får hjärtattack och yrsel. Det är svårt att hålla på.

Trådstartaren

Jag har skruvat fast blecket på USB3 kortet. Och så fick Jag äta av en del av det som var på bordet (ostbågar mm) 🙂 Det blir långsamt mer plats på bordet. Längre än så har Jag inte kommit. Ööh 🙂

Trådstartaren

Jag var ner till tanten en sväng och fick en kopp kaffe med kaka 🙂 Men det har du redan gissat? Håller på och röjer lite på bordet. Får se hur långt Jag kommer idag.

Inget 22H2 till Windows 10 ännu vad Jag ser, men Jag talar om när Jag får tag i det.

Trådstartaren

Tack för bilden. Den kan du använda som rivjärn. Rårivna morötter vet du 🙂

Det är inte lätt att fixa med det tangentbordet förstår Jag.

Trådstartaren

Ja, hoppas du får bort klistret. Vad du grejar 🙂

Blev precis av med uppkopplingen, men nu är nätet tillbaks igen. Jag tänkte att Jag skulle fixa med Windows 10 22H2 till den stora datorn, om det finns att hämta ännu. Och så skulle Jag behöva byta ut USB3 kortet på den. Och göra en allmän översyn med rengöring och sådant. Men det har blivit stående. Måste röja en plats på bordet här i vardagsrummet först. Jag har så dåligt med plats, så allt måste planeras noggrant.

Trådstartaren

Det låter bra 🙂

Jag har väl inte sovit så länge som önskat, men Jag har ju fixat saker istället. Det blir så ibland, att Jag måste upp mitt i natten, när Jag får någon galen ide´ 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Jag hittade en nyckel till driver booster på nätet. Sökte på giveaway och hade tur 🙂 Så nu har Jag fixat alla drivrutiner till desktopen. Bild

Var uppe i mörkret med kaffet. Det känns bra att Jag har åstadkommit något.

Jag ska inte fråga om hur du mår. Men hoppas du har sovit bra? 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 4,628 totalt)
0