Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 3,943 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Är det något slags standard på den där foten, så den passar direkt, eller måste du fixa med det också?

Nu är det snart läggdags. Jag fattar inte hur Jag orkade sitta uppe halva natten som Jag gjorde förr. Och sova till tolv 🙂

Natti Natti 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag har inte rört datorn idag. Tänkte att den får vila sig en stund. Har inte orkat mäta hur stora fläktar det ska vara. Så ingen beställning ännu.

Tittade upp i ett torn i huset, klättrade upp för en stege och där låg 100 år gammalt damm 🙂

Trådstartaren

Ja, vi var i huset som spökar och drack kaffe 🙂 Det var mysigt.

Trådstartaren

Nu sitter Jag på tork 🙂

Fick du i hopa NAS,en? Hoppas du känner dig bättre senare idag? 🙂

Ja, det är tänkt att vi ska gå till det där huset 🙂

Trådstartaren

Man får köpa några lite då och då. Men Jag har inte hittat någon ny processorfläkt ännu.

Fick i mig en tallrik gröt. Ska duscha nu. Det blev aldrig av igår. Boendestödet kommer vid 12:00 tiden.

Trådstartaren

Jag märkte igår kväll att det tjöt i öronen pga dator fläkten. Jag hör det ljudet ännu fast allt är av. Så Jag måste ordna med fläktar i första hand. Prioritet nr:1. Jag hittade något som heter ”Tyst chassifläkt” på Inet. Har några stycken sådana liggande, men vet inte om det är rätt storlek på dom ännu. Får mäta. Annars får Jag beställa fort som f_n 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Kroppen sover ännu. Är mycket svag och har svårt att resa mig upp. Fick mail från försäkringskassan och det är samma utbetalning som förra gången. Ingen höjning här. Men det gör inte så mycket. Jag är glad åt höjningen vi fick i Januari.

Hoppas du har fått någon höjning? Och att du sover gött en stund till? 🙂

Trådstartaren

Nu har boendestödet varit här 🙂

Det är ett mATX chassi och det finns bara plats för fläkt fram och bak. Vågar man koppla dom till uttagen på moderkortet? Hur som helst så måste Jag fixa med fläktar för ljudet är öronbedövande. Det låter precis som förr 🙂

Nu får Jag gå och lägga mig. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Det sitter en fläkt där fram som Jag inte har kollat om den fungerar. Det kanske är den som låter? Ska fixa med en fläkt där bak också. För den här datorn har problem med temperaturen.

Har en gammal cd med Works Suite. En billigare version av Office, som fanns förr, som Jag måste prova. Och så har Jag några Photoshop Elements liggande.

Boendestödet kommer tidigast om en halvtimme. Så Jag får lyssna på dörren. Har nämligen sabbat ringklockan för att slippa bli väckt på nätterna 🙂

Trådstartaren

Jag har Monopol och några spel till som Jag måste prova 🙂 Inte för att Jag spelar så mycket, men det är roligt att få programmen att fungera. Får något helt annat än ångest att tänka på, som du säger.

Trådstartaren

Titta här vad barnslig Jag är 🙂 Doom 🙂  Jag tycker det är gör roligt att få igång ett så gammalt spel.

Ja, hoppas det är bra imorgon också? 🙂

Trådstartaren

Den kanske bara behövde gå lite? Har installerat Ultimate Doom och det fungerar 🙂 Den har inte frusit sig mera. Den gillar nog inte för nya program så som AVG kanske? Men Jag har inte använt NAS,en. Tog ett USB minne istället för att vara på den säkra sidan.

Du är duktig som ger dig ut på dagarna 🙂 Själv kanske Jag är hemma för mycket. Men imorgon kommer boendestödet och då ska vi gå till det där spökhuset.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 3,943 totalt)
0