Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 5,074 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

God Kväll igen? 🙂

Sitter här och fryser för mig själv. Var iväg till Rusta i morse. Eller rättare sagt förmiddagen. För dom öppnar inte förrän kl 10:00. Fick köpt mig en ljusslinga med lampor i olika färger. Det var ett impulsköp. Kunde inte låta bli. Jag och mina lampor 🙂

Känner mig som vanligt nervös och orolig. Men det är lugnt ändå. Snart somnar Jag ifrån eländet.

Hoppas du snart mår bättre? 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

God Kväll? 🙂

Jag har fixat med tvätten hela eftermiddagen. Och nu har boendestödet gått. Det kan hända att Jag ger mig iväg till Rusta imorgon, om Jag orkar. Dom har billig kolsyra och duschgel och andra förbrukningsartiklar.

Men nu är det läggdags. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Jag har precis fixat mig en 50 lapp igen 🙂 Fick sova lite längre igen. Var uppe i mörkret med kaffet. Det är gött att sitta så i tystnaden på morgonen. Men nu är det ett j_fla liv där ute. Grävmaskiner och lastbilar. Ska spola av mig med Kärchern om en stund. Känner mig som en påse popcorn 🙂

Hoppas du mår bättre idag? 🙂

Trådstartaren

Nu har denna dagen gått. Imorgon ska Jag tvätta. Och så har Jag snart en 50 lapp på gång igen.

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Boendestödet var här och det var ett bra besök idag. Sedan gjorde Jag potatisgratäng med falukorv i ugnen. Och efter det har Jag bara gått omkring och planerat lite. Tänker på några hyllor Jag skulle vilja ha ovanför dörröppningarna i hallen. Man kan bli av med en massa ”bös” där. Men Jag vet inte hur hyllorna ska se ut ännu och vilken färg dom ska ha. Jag får tänka på det fram till våren, då vädret blir bättre, så Jag kan gå till Byggmax och hämta materialet. Har tänkt länge på det och vad Jag ska ha för belysning där. Sådana där ”downlights” hade varit fräckt 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Jag fick sova tills det blev ljust ute. Har fått i mig medicinerna, frukosten och känner mig utvilad. Boendestödet kommer om en och en halv timme.

Är det bättre idag? 🙂

Trådstartaren

Nu har boendestödet gått. Och Jag känner mig så där trött ännu. Det ska bli gött att sova. Har fått i mig medicinerna.

Hoppas läget är bättre imorgon? Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Nu är Jag mätt och belåten. Ska se om Jag orkar ställa mig i duschen om en stund.

Jag såg en djävul tidigt i morse. Och i köket var det någon gestalt med en kåpa över huvudet. Det var därför Jag gick upp så tidigt.

Trådstartaren

Jag vet inte vad man ska tro nu mera. Men hoppas pengarna kommer?

Ska steka mig några schnitzlar till middag. Med mos blir gött 🙂

Trådstartaren

Jag blev liggandes tills nu. Vill bara sova. Måste upp 🙂

Ja, varje krona gör gött. Men enligt vad dom säger på radion finns det inget utbetalningsdatum ännu.

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Jag har suttit här sedan kl 5:00 ca och fyllt i enkäter, druckit kaffe och haft mig. Var inne på ”Din El” som är mitt elbolag och såg att Jag skulle få tillbaks pengar 🙂

”Din beräknade ersättning i Göteborgsområdet, elområde 3
    Under perioden oktober 2021 till september 2022 har du använt 1 371 kWh. Med en ersättning på 50 öre/kWh blir det 686 kronor”

Nu ska Jag fixa en tallrik gröt. Sedan ska Jag vila en halvtimme till.

Har du sovit bra? 🙂

Trådstartaren

Boendestödet har precis gått och Jag har tagit medicinerna.

Höres imorgon? Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 5,074 totalt)
0