Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 3,469 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Än så länge inget allvarligt. Fastnade med en mycket lång enkät och blev klar precis nu. Hoppas dina datorer klarade sig? 🙂

Går och lägger mig. Natti Natti 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Ljuset blinkar till emellanåt och åskan hörs på långt avstånd. Men det är ljusa moln ännu och inget regn. När Jag kommer från rökrummet och in i hallen, känns det som en vägg av svalka från ac:n.

Trådstartaren

Vad roligt att minnena fungerar 🙂 Det kan väl vara bra att ha en värmefläkt? Du kan starta den till vintern. 🙂 🙂 🙂

Åskan är i närheten, så Jag är lite frånvarande, ifall du undrar vart Jag tog vägen?

Trådstartaren

Jag gissar på att du sitter under bron och äter glass nu? 🙂

Förstörde ju ssd-disken för ett år sedan, om du minns det? Så det sitter i alla fall en ny ssd i den nu och den stänger ändå inte av sig. Men det är inte så noga med den datorn längre. Ska ju ändå byta. 🙂

Trådstartaren

Men Jag blir av med den där långsamma avstängningen sedan när Jag har bytt dator, förhoppningsvis. 🙂 Några år till så..

Nu ringer nog tanten snart igen och vill ha mer kaffe. 🙂

Trådstartaren

Ja, då har Jag gott om tid på mig. 🙂

Provade en gång att bara stänga av strömmen, när den inte ville stänga av sig. Men det blev så illa att Jag fick installera om Windows. Och ibland kan det ta så lång tid att Jag hinner att gå iväg och ta min kvällsmedicin innan den har stängt av sig.

RAAAP Det var gött med körv. 🙂 🙂 🙂

Trådstartaren

Tack för bilderna 🙂

Min dator stänger av sig väldigt långsamt. Så det gäller att ha ström för några minuter. Jag har aldrig lyckats lista ut vad denna långsamma avstängning beror på? Skärmarna slocknar, men hårddiskarna jämrar sig och fläktarna snurrar i flera minuter.

Jag ska bara steka mig några korvar med bröd (idag igen) 🙂

Trådstartaren

Jag är glad om Jag bara kan rädda utrustningen här i fall det händer. Utan ström försvinner internet här i och med att Jag har fiber. Men Jag kan surfa med mobilens nätverk också.

Jag har fått kreditupplysningen och ett sms från leverantören. Vet inte hur lång tid det tar innan UPS:en är här hemma? Men det brukar gå ganska fort från CDON. 🙂

Trådstartaren

Jag är egentligen inte stark alls. 🙂 Är aldrig beredd på att det kan bli tungt. Men sedan efter en stund, så där en halvtimme senare, börjar kroppen fatta att den ska ta i. Jag är alldeles för slapp av mig. Troligtvis kommer den där vikten att ligga kvar på golvet en bra stund, innan Jag får ork att flytta på den.

Trådstartaren

11,1 Kg klarar Jag allt. 🙂 Och så väger väl emballaget lite också kanske. Men det beror på hur otymplig paketen är.

Gissar på att tanten under vill bjuda på kaffe i vilken stund som helst. 🙂

Trådstartaren

Tack för bilden. 🙂

Jag ska prova att dra den med vagnen. Och om inte det går får Jag väl ta en taxi.

Vad gött att vara klar med rengöringen. Sitter här på tork nu och slappar en stund. 🙂

Trådstartaren

Ja gärna 🙂

Går in och sanerar mig under tiden.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 3,469 totalt)
0