Blue Dinelu
Skapade svar
-
Det finns inget på Tradera som Jag vill ha för tillfället. Och tur är väl det, fattig som Jag är.
Det verkar som boendestödet kommer ikväll. Men helt säker är Jag inte.
Hemma igen. Det var gött med kaffe. Fick en gräddbakelse också 🙂
Jag ska ner till tanten och få en kopp kaffe nu 🙂
Hör av mig sedan 🙂
Det är bara två saker Jag behöver skriva ut. Har några små lampor som bara är lite större än dom där ”dot it” fast med rgb och fjärrkontroll. Skulle vart snyggt att ha sådana under mina glas-skulpturer. Har beställt batterieliminator till två sådana lampor. Jag får tänka på det någon annan dag.
Gött Nytt År förresten 🙂 🙂
Go Mörra 🙂
Har gått omkring som i en dvala hela morgonen. Jag behövde bara försöka logga in fem gånger idag.
Skulle behöva använda en 3D skrivare för att göra några adaptrar till lamphållare. Visst kan Jag köpa mig en sådan skrivare under det kommande året. Men sedan blir den bara stående. Kanske finns det någon sida på nätet där man kan få saker utskrivna?
Nu har boendestödet gått och Jag kan gå och lägga mig. Natti Natti 🙂
Ja, just det. Den ska monteras ner i molekyler först? 🙂
Jag känner mig lite uttråkad. Väntan är lång. Var inne på skatteverket och kollade lite och det verkar som att Jag ska få tillbaka på skatten. Så Jag har det och vänta på också 🙂
Var ska du koppla in den switchen till? Ännu fler datorer? 🙂
Go Mörra? 🙂
Sista vardagen i år. Har inga mer ärenden att gå förrän nästa vecka då Jag ska hämta mediciner.
Hoppas du har sovit bra? 🙂
Jag går och lägger mig tidigt ikväll. Natti Natti 🙂
Jag har tittat lite på den här ups:en. Det är bara ett batteri i den. Kan inte så mycket om sådana. Men den kanske kan stänga av datorn vid strömavbrott. Det är i alla fall inte så värst dyrt.
Har du badat färdigt? 🙂
Jag kunde ha betalat skulden nu. Men så fick Jag se att tobaksskatten skulle höjas. Så Jag köpte tobaken nu i stället.
Hoppas du hittar något gött att äta i affären? Vad sägs om potatis och korv? 🙂 🙂