Blue Dinelu
Skapade svar
-
Vad bra att du fick sova i alla fall. 🙂
Gick ner till stan idag. Hade ett bankärende på vägen dit. Man var tvungen att stå. Ingen stol. Blev helt yr. Den banken tänker Jag inte skaffa. Så höga avgifter och ingen skinnsoffa att vänta i.
Ja, Jag brukar få solfrossa och feber när det är för mycket sol och varmt. Men det var lite molnigt i dag, och varmt. Får köpa nya blommor till Morsan före midsommar, så det blir lite fräscht.
God Morgon? 🙂
Ännu en morgon utan krafter. Har tagit ett par timmar att vakna. Det var nästan så Jag inte orkade hämta kaffet. Men nu börjar det bli bättre känner Jag. Tog min medicin kl 8:00. Får gå ut nu på förmiddagen innan det blir för varmt. Bussarna här går mer sällan nu när skolorna har lov, så det blir mera väntan. Jag brukar få ”solfrossa” när det är varmt för länge. Får feber och fryser i värmen. Det kommer varje sommar.
Hur e de med dig då? Blir det potatis & korv?
Det läcker ut ja och det brukar det göra. Men själv orkar Jag inte med att prova någon betaversion. För mycket saker som inte fungerar. Man måste vara mer aktiv hos Microsoft om man ska orka hålla på med det. Får hoppas det släpps som en uppdatering, så man får se om datorn är kompatibel, i stället för att köpa nytt hela tiden.
Tackar för länken 🙂 Men det är sällan Jag behöver installera program. Jag hittar mina poddar ändå, men tack ändå. Jag satt precis och läste om Windows 11 och vet inte vad Jag ska tro. Kanske behöver man bygga ny dator igen, om några år. Och ny laptop. Dom skrotar 10,an den 14 oktober 2025. Alltså om lite drygt 4 år.
Kunde inte låta bli att titta på switchar på tradera. Jösses vilka stora apparater det finns. Min är pytteliten i jämförelse. En inkommande och fyra utgående nätverkskablar, utan fläkt. En D-Link. Jag har aldrig tänkt på hur stora dom kan bli och att det finns med fläktar.
Sitter här och väntar på att Jag ska ta min medicin. En cigg först, sedan är allt som det ska. 🙂
Men i morgon får Jag ta mig en tur och kolla till Morsan. Får se om hon behöver någon ny blomma. Och så brukar det vara extra erbjudanden i affären på Torsdagar. Brukar kolla på nätet, på morgonen, vad Jag ska ha.
Meckar du med switchen? 🙂
Visst är det roligt när man får paket? Rena Julafton. 🙂
Jag tror att Jag har varit ute för lite. Kommer ingen vart.
Så intressant, med switchen. 🙂
Hade inga krafter när Jag vaknade i förmiddags. Orkade nästan inte hämta kaffet. Men nu är det bättre.
Vi hade sådana där gamla utsug innan. Men vi fick spisfläktar med belysning för 11 år sedan.
Köp en glass till mig? 😀
God Förmiddag 🙂
Jag blev helt utmattad och fick sova lite längre i dag. Kunde nästan inte gå, när Jag var nyvaken. Fick fylla i en enkät nu igen. Fick ytterligare en 50 lapp till mitt PayPal konto. Har fått in 300 kr i extrapengar, sedan förra veckan.
Jag gissar på att du står på spisen och röker? 😀
Vad bra att det kom till nytta. Och grattis till att det äntligen är klart. 🙂
I rökrummet är det ingen teak precis. Hyllorna är gjorda av furu, med råspont under, som är betsat och lackat. Och taket är blått. Och gröna tapeter passar bra till den bruna betsen. Strömmen har Jag hämtat från sovrummet. Fick borra ett hål genom väggen.
Teak är ju rena lyxen. 🙂 Inga billiga träbitar precis. En möbel i det materialet kostar många tusenlappar.