Blue Dinelu
Skapade svar
-
Ska du ut under bron idag? Och äta glass. 🙂
Ja, det duger nog bra till switchar. 🙂
Börjar närma sig 30 grader igen. Annat än vad det står på väderkartan.
Menar du att det ser ut som en dator med rullband? En sådan där stor sak dom hade förr i tiden.
Det svartnade för ögonen nu när Jag fyllde i enkäten. Vilken yrsel. Och så börjar den där ångesten igen.
Såg molnen som en rak linje i norr i morse. Nu har det dragit över här, vilket förhoppningsvis ger lite svalare temperatur. 🙂
Ännu mera hyllor? Ja, du kanske har mycket grejor.
Ska fylla i några enkäter, som har kommit under natten. Det har blivit en morgonsyssla den senaste tiden. Och så får Jag mina 50 lappar. 🙂
Det kommer in lite pengar i nästa vecka, tror Jag. Var och avslutade Morsans konto i går. Det skulle ta några dagar, sa dom. Har ingen aning om hur mycket pengar det finns på den banken. Men det är säkert några kronor.
Skål på dig förresten (kaffet) 🙂
God Morgon. 🙂
Helt borta i skallen som vanligt. Har precis druckit kaffe. Råkade somna med ac,n på i natt. Men öronen stängde av sig, så det gick bra att sova ändå. Gött att slippa bli genomsvettig.
Idag är det lön. Och pengarna försvinner i vanlig ordning. Betalar 30 000 kr på lånet. Sedan är det bara att vänta till nästa månad.
Ja, hon hade sina stunder. Under dom tillfällena hon inte var i bråk med sin gubbe.
Får ta en cigg och filosofera lite medan Jag väntar på att det ska bli lite svalare och alla ungar ute går och lägger sig.
Jag har inte sett någon fisk i ån här heller. Men nere på stan har Jag sett att det står någon med spö i bland. För mycket längesedan hade Morsan en egen båt, som vi var ute och campade med. Då gjorde vi upp eld på någon ö och hade det mysigt. 🙂 Och det var lika längesedan som Jag fiskade.
Jag brukade ge fisken till Morsan, så lagade hon mat av den. Men nu mera är det inget roligt att fiska längre. 🙁
Beställde tobak, hemleverans. Men föraren hittade inte hit. Har varit ute och jagat honom nu. Jag sa till honom att stå still, så kommer Jag dit. Jävla hemleverans det.
Och så ska det väl vara varmt ett tag till, fick Jag för mig. 🙂
Det är nästan 30 grader i skuggan här. Ac,n går för fullt. Vill bara ligga där och svalka mig. I natt ska det bli över 20 grader här, vilket kallas tropisk natt.
Finns det någon fisk i älven?
Vad bra att du fick sova i alla fall. 🙂
Gick ner till stan idag. Hade ett bankärende på vägen dit. Man var tvungen att stå. Ingen stol. Blev helt yr. Den banken tänker Jag inte skaffa. Så höga avgifter och ingen skinnsoffa att vänta i.
Ja, Jag brukar få solfrossa och feber när det är för mycket sol och varmt. Men det var lite molnigt i dag, och varmt. Får köpa nya blommor till Morsan före midsommar, så det blir lite fräscht.