Blue Dinelu
Skapade svar
-
Jag känner mig också tung, trött och orkeslös under vissa perioder. En psykolog sa till mig en gång att Jag tänkte på något, att hjärnan arbetade för mycket. Men Jag kunde inte komma på vad det var. Men det är väl som du säger, att man är ensam och oförmögen att göra något åt det. Eller med andra ord att man sitter i skiten.
Spanade in några blommor åt morsan. Sådana där typ prästkrage med midsommarstång. En liten alltså. 🙂
Hej på er finisar! Vill bara säga att jag läst er konversation till sida 6, och är bara tvungen att skriva att nu är ju helt underbara båda två. Det ni varit med om och överlevt trots allt, det värmer verkligen. Och ger en hopp. Ni påminner mig om en vacker blomma jag såg envist växa upp igenom asfalten häromdagen. Ni är verkligen fina människor. Så, nu får ni fortsätta stötta varandra och önskar er all lycka /Kram från en förvirrad 24 åring <3
Tack för dina värmande ord. 🙂 Att du bryr dig om gamla gubbar som oss. Tack. ❤
Har haft fullt upp hela dagen. Håller på med tvätten nu och är snart färdig. Ja, Jag är helt färdig. 😀 Har inte haft tid med eftermiddags-kaffe en gång. Jag gissar på att Blue Mylevy sitter under bron och äter glass?
Jo, du har nog rätt. Det är bättre än att köpa brännvin för pengarna. Och så har Jag ju någonting kvar efter midsommar också, vilket många andra kanske inte har.
Nu är det snart dags för medicin. 🙂
Beställde några bluray, fast Jag inte har råd. Men så har Jag något nytt att titta på till helgen. Fast egentligen, Jag har så mycket filmer och har inte sett alla och ändå beställer Jag nya. Vilken konstig typ Jag är. 🙂
Det är lugnt 🙂 (att vara kortfattad) Det är Jag med.
Nu blir det midsommarveckan. Och Jag måste köpa nya blommor till Morsan. Och så ska Jag ta den andra sprutan. Och till sjukhuset och hämta mediciner. Handla lite får Jag göra också. Mycket spring för ingenting, för Jag skiter i helgen som kommer. Ingen sprit här inte. Kusten ligger en bussresa bort, där alla folk samlas. Men det skiter Jag också i. Boendestödet kommer på midsommar, så Jag slipper känna mig helt ensam i alla fall.
Skål på dig 🙂
I morgon är det äntligen Måndag och sommarsolståndet. Årets ljusaste dag. Sedan börjar det gå åt rätt håll igen. Det har slutat regna nu, men det blåser i stället.
Det var i morse Jag kände mig lite nere. Men nu är det bättre. Jävla jobb i morgon igen, då det är dags för tvätt. Men då har Jag något att göra i alla fall.
Är du sorgsen? Stackarn
Kaffe? 🙂 Slurp.
Sitter här och njuter av åskvädret. Fönstren är öppna och det är tvärdrag. Får lufta hemmet ibland. Det är sådana här kaffe-stunder Jag tycker om.
Hur är det med dig då? Har du vaknat ännu?
God Middag 🙂
Har suttit här sedan 6 i morse och rökat en massa cigg redan. Går och lägger mig och vilar om vartannat för att få tiden att gå. Såg inte ditt inlägg förrän nu.
I morgon ska Jag posta det sista brevet angående Morsan, tror Jag. Sen får Jag hoppas att det inte blir något mer krångel med myndigheterna.
Precis, Jag blir jättenervös när inget händer. Vet inte var Jag ska göra av mig själv. Orkar inte städa eller någonting, när det är så här varmt. Bara vänta på boendestödet.
Skål på dig (Kaffet) Slurp. 🙂
Fick gjort lite mat i alla fall. Ris med fiskpinnar, stekt lök och lingonsylt. Lite konstig rätt, men den gick ner lätt. Sitter här och gör ingenting. Typisk helgsyssla.
God Morgon kl 13:27 😀
Ännu en dag i helvetet. Det är lugnt idag. Nästan inga bilar på vägen nedan. Ingen e-post. Inga enkäter. Ingenting. Det är som om min hjärna vill gå sin egen väg i brist på stimulans. Och boendestödet kommer inte förrän ikväll.
Nä, Jag har mat så Jag klarar mig över helgen och lite till. Sitter här och försöker göra den sista administrationen angående Morsan. Måste skicka en massa papper till en bank, som inte finns här i stan, för att avsluta kontot där med.
Väntar på boendestödet. Dom kommer om en liten stund, tror Jag.
🙂