Blue Dinelu
Skapade svar
-
Dom väntar väldigt länge, tycker Jag. Det är säkert som du säger. Pengarna är på något slags investering. Jag gissar på att du ska sova middag nu? Själv har Jag boendestöd om en liten stund. 🙂
Korv & Potatis? 😀 Ät för mig med.
Jag väntar på pengar från Morsans banker. Men jösses vilken tid det tar. Fick ett sms från Swedbank för en vecka sedan, att dom skulle meddela mig när dom börjar titta på mitt ärende. Och den andra banken har inte svarat alls.
Nu fick Jag en 50 lapp till. 🙂
Du behöver inte ställa så stora krav på dig själv när du skriver. Det gör inget om det skulle bli lite fel. Vi är båda förtidspensionärer och kan skylla på det. 🙂
Jag har också mina mörka stunder. Men att prata med dig här, får mig att tänka på något annat en stund. Annars hade Jag bara suttit här och deppat för mig själv.
Idag blir det korv med Uncle Bens sås och ris. 🙂 Men det blir senare, för nu har Jag precis ätit frukost.
Stackarn då 🙁
Jag gissar på att du bara väntar och väntar, precis som Jag. Väntar på något man inte kan göra något åt. Man får göra dom små sakerna man kan göra, om det finns något sådant? Annars är det bara att vänta på bättre tider, som Jag brukar känna.
Men vi kan ta oss en virtuell kopp kaffe för att skoja till det lite. 🙂
Nu har Jag sovit sådär länge igen. Svag i kroppen som vanligt. Men det blir bättre när Jag har fått i mig frukost.
God Förmiddag? 🙂 Hur är det med dig idag?
Nu har Jag äntligen orkat duscha. Sitter i morgonrocken ännu. Får se om Jag hinner klä på mig innan boendestödet kommer strax efter sju. 😀
Då har Jag gjort två viktiga saker idag. Bredbandet och duschen. Jag gissar på att du sitter under bron och äter glass?
Ingen dusch ännu 🙂
Det var något som malde i mitt huvud, som Jag var tvungen att fixa. Och nu kom Jag på vad det var. Bredbandet. Fick ner priset till 259 kr i månaden på en 100/10 lina. Så nu har Jag fixat det. 🙂
Duscha och rena kläder. Om en stund när Jag får ork. 🙂
Jag kan bli helt kraftlös när Jag är ute. Och då måste Jag, fort som fan, hitta något att äta, korvkiosk eller vad som helst duger. Så Jag brukar se till att ha ätit något precis innan Jag går ut.
Sitter här i morgonrocken ännu. Energin börjar komma tillbaks efter gröten. Nu orkar Jag snart att ställa mig i duschen. 🙂
Ja, Jag måste äta regelbundet för att hålla mig på rätt nivå. För lång tid mellan måltiderna gör mig helt kraftlös. Nu står gröten färdig att ätas. 🙂
Äntligen är den här helgen över. 🙂
Ser att det såg lite tyket ut, det Jag skrev sist igår. Jag bara skrev utan att tänka mig för. Hoppas du inte tog åt dig för mycket? Och Jag får be om ursäkt för att det blev så.
Har sovit tolv timmar igen. Är svag i kroppen. Kan knappt gå. Men energin kommer nog tillbaks om en stund när Jag har fått i mig någon mat.
God Förmiddag? 🙂