Skapade svar

Visar 12 inlägg - 5,053 till 5,064 (av 5,149 totalt)
0
  • som svar på: Nekad online-terapi!

Du bemöter ju inte ens min fråga ang. att bli diskriminerad av dessa terapi-forum som sägs vara så himla bra!!

Jag är bara ett psykfall. Ville bara ge dig ett tips. Inget annat.

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Potatis & Korv? 😀

som svar på: Nekad online-terapi!

Men ring mobila teamet om det finns något sådant i närheten. Jag brukade ringa dit för några år sedan och det gick bra.

Trådstartaren

Nu har Jag klätt på mig och borstat håret. 😀 Bättre sent än aldrig. 😀

Jo det känns bra att boendestödet kommer. Annars hade det ju inte varit någon ide att gå upp. Får vänta en dryg timme bara. Sen kan Jag gå och lägga mig igen. Ööööh 😀

Trådstartaren

Vaknade vid 6:00 tiden med kramp i benet. Sedan hamnade Jag på golvet. Drog ned ett täcke, som Jag använde som kudde och låg där några timmar. Och under dagen har Jag inte gjort någonting. Bara suttit här och deppat i morgonrocken. Var nyss i duschen. Får klä på mig innan boendestödet kommer. Vilken dag. 🙂

Trådstartaren

Det är en brant backe upp till huset där Jag bor. Blir helt slut av att bära matkassar uppför där. Och då måste Jag vila en stund. Skulle ha skaffat mig en lägenhet på en planare nivå. Men är för svag för att orka flytta. Och sen finns det inte så många vardagsrum som lämpar sig för surroundljud. Så Jag får nog stanna här. Måste man längta tills man blir så gammal att man får färdtjänst? Jag får försöka hålla ut fram tills dess. Annars trivs Jag bra här. 🙂

Trådstartaren

Jag längtar tills i kväll, när boendestödet har varit här, så Jag kan gå och lägga mig igen. Har det bättre i mina drömmar än här i verkligheten.

Trådstartaren

Forumet verkar krångla idag. Har svårt att komma in här.

Trådstartaren

Jag blir allt mer frusen av mig, allt eftersom åren går. Men Jag har en busslinje, som går alldeles nedanför huset, så Jag behöver inte vara ute i kylan allt för länge. Och när det är kallt hemma, tycker Jag om att ligga på min värmefilt.

Ibland blir det tomt, precis som när alla stjärnor i universum har brunnit ut och inget mer händer. Själva tiden upphör att existera. Men nu fick du mig att tänka ihop några rader här, så tack för svaret. 🙂

Trådstartaren

En månad kvar till sommarsolståndet. Sedan börjar det gå åt rätt håll igen. Alltid något att se fram emot. 🙂 Vilken tystnad i skallen Jag upplever just nu. Det är helt tomt.

God Morgon? 🙂

Trådstartaren

Den där filmen brukade ha ett runt hål i mitten. Och så fanns det med flera små hål. Men det fanns visst fönsterfilm ännu fick Jag se. Googla på ”film att sätta på fönster”

Nu måste Jag ner till affären  och göra veckans handling. 🙂

Trådstartaren

Hade nya fönster i en annan lägenhet. Och tejpade igen dom med pappkartong. Och så hade Jag påslakan hängande över 😀 ha ha Det står ett hus utanför och folk därifrån kan titta in. Dom har sina balkonger häråt. Så det blir att alltid ha det fördraget. På 70 – 80 talet fanns det sån där film, som man kunde sätta på fönstren. Fanns i olika färger, om du kommer ihåg det?

Visar 12 inlägg - 5,053 till 5,064 (av 5,149 totalt)
0