Skapade svar

Visar 12 inlägg - 5,041 till 5,052 (av 5,149 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det är, som du redan vet, det som kallas ångest. Hoppas det löser sig. 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Hoppas någon ringer snart. Mellan 12 och 13 kan man slappna av lite, för då brukar dom ha middagsrast. Och hoppas dom fattar hur allvarligt läget är.

Trådstartaren

Idag blir det potatisgratäng med falukorv igen, mums 🙂

När Jag hamnade på psyket, fick Jag fylla i blanketter med frågor. Och titta på bilder med en massa ansikten. Man skulle tala om hur man upplevde varje bild. Jag var negativt inställd till allihopa, eftersom det var svart-vita bilder. Tyckte bara dom såg tråkiga ut.

Trådstartaren

Ibland är Jag lite knäpp, mitt i eländet. Det var bara på skoj. Det passade så bra i skriften bara. 🙂

Trådstartaren

Ja, när man mår så dåligt är det inte så lätt att hitta rätt knapp. Och det värsta är när man råkar trycka fel. Det finns ingen återvändo. Man får lägga på och börja om från början. (börja om på nytt, varför ska man sörja tider som har flytt? ) ha ha 😀

Trådstartaren

Du ska vara som du är, när du träffar dom där människorna. Rädd och orolig Ja. Så dom ser vad som felas. Tänk att det bara kan bli bättre nu. Inte sämre. 🙂

Visst är det jobbigt med allt tryckande på mobilen? Man får snart vara expert.

Trådstartaren

Vad bra att du ringde. 🙂

Jo, Jag fick sovit tillräckligt många timmar. Inte lika tungt idag. Brukar vara lite borta i skallen tills Jag har fått mitt kaffe.

Trådstartaren

Nu är Jag orolig för dig. Hur har det gått? Fick du tag i vårdcentralen?

Trådstartaren

Ja, så dom får dig rätt undersökt. Hoppas dom kan ta emot dig snabbt.

🙂

Trådstartaren

Bra att du ringer vårdcentralen. Utelämna ingenting. Bara tala om hur du mår, så kanske det sätter igång något händelseförlopp, så du får rätt medicin, eller behandling.

🙂

Trådstartaren

Vilken otäck upplevelse det måste vara, stackarn. 🙁 Men får du näsblod av att du är så sjuk, eller brukar du få det?

Ja, vissa dagar är hemska. Ska ta första dosen av kvällsmedicinen.

Trådstartaren

Vilken hemsk förmiddag, stackarn 🙁

I vanliga fall brukar Jag känna mig ganska bra på morgonen, med kaffe och cigg. Men idag var Jag helt tung i kroppen i flera timmar. Hade svårt att gå. Om Jag ramlar ned på golvet vid sådana tillfällen, är det inte säkert att Jag kommer upp.

Visar 12 inlägg - 5,041 till 5,052 (av 5,149 totalt)
0