Blue Dinelu
Skapade svar
-
Och Jag som har sådan kvällsångest. Men Jag kanske kan lyssna på lite musik. Fick ett erbjudande från Spotify, tre månader för 109 kr. Kanske det kan vara något för mig? Då kanske Jag kan sitta uppe hela natten och störa grannarna. 😀
Jag brukar ligga och lyssna på olika poddar, som går att ta ner som mp3-filer. För Jag har usb på en liten stereo i sovrummet. Och det är lätt att somna ifrån. Så ibland kanske Jag somnar för tidigt. Får se om Jag orkar sitta uppe en stund till ikväll, så Jag får sova längre i morgon.
Bra att du känner dig lättad 🙂 Men var inte för frisk när läkaren hör av sig. Jag menar så dom inte släpper det.
Jo den där sjukliga ångesten, bara för att Jag vaknade för tidigt, kommer att hålla på några timmar till. Det brukar bli bättre när Jag får sova, när Jag har tagit min medicin. Och om Jag får sova några timmar till på morgonen, brukar det bli bättre.
God eftermiddag 🙂
Jag slängde bort ett par timmar på film. Gött att koppla av så ibland. Och så får jag ju använda grejerna Jag har.
Ångestattackerna har börjat. Som Jag tänkte i morse. Får ta några lugnande tabletter. Jag skulle behöva något som söver en elefant. En stor brand-spruta full med sömnmedel. Flera liter alltså.
Hur e de med dig då?
Jag förstår. 🙂 Och tack för det. Nu får Jag ordna med maten.
Jag brukar tro att diabetes inte går ihop med värme. Men det är nog ångest också. Man blir helt matt i kroppen plus ångesten, som smyger sig på.
Jag har inte det så lätt heller med att sätta ord på mina tankar. Men vi gör så gott vi kan. 🙂
Ska steka mig några hamburgare idag, tänkte Jag. Men det är varmt och så är Jag trött. Och inget boendestöd på Torsdagar. Får vänta tills imorgon. I går fyllde min första bror år. Han dog vid födseln. Jag har hans namn på Morsans gravsten. Så det passade bra att vattna blommorna i går. Brukar tända ett ljus vid sådana tillfällen. Det går åt många. Har en hel bärkasse full med tomma värmeljus nu.
Det gick över ganska snabbt. Blev bättre nu när Jag har varit ute en sväng. Men Jag vaknade för tidigt idag. Så det blir nog kvällsångest vid tiden för nyheterna. Fin väntan va? Ångest.
Fick ångest igen. Tog mig en sväng till apoteket. Men nu är Jag hemma. 🙂
Dom har studenten hela veckan, verkar det som. Det var bra att Jag hann ut innan det blir för mycket folk.
Ja, man blir trött av en sådan dag. Men va gött att det känns bättre.
God Morgon? 😎
Vad bra att dom skulle höra av sig igen. Då kanske det löser sig?
Jag har nysmorda fötter och nya sockar. Och blommorna hos Morsan hade klarat sig. Behövde bara vattna lite.. Hade precis kommit hem när Jag skrev förra inlägget. 🙂
Hur har det gått? Hoppas du fick hjälp. 🙂