Blue Dinelu
Skapade svar
-
Skål på dig 🙂
Nu har Jag också tagit mig en kopp.
Nu blir det ljusare i 20 dagar till. Sedan börjar det gå åt rätt håll igen.. Väntar mycket på det…
Idag har Jag boendestöd en timme på dagen. Får se vad dom har att säga idag. Det är helt olika, beroende på vem som kommer. Vissa är pratglada och trevliga. Men ibland kommer det vikarier och liknande. Och det är inte alla som pratar. Då går tiden långsamt. Får hoppas det blir bra idag.
🙂
Tappar känseln i kroppen på något vis. Och hjärtattack. Alldeles yr. Vet inte vad som är upp eller ner. Får hålla mig i något. Det känns som man ska dö. Men nu är det över. 🙂
Det är den där sjukliga ångesten som kan komma när som helst. Tog mig en cigg. Känns bättre nu.
🙂
Nu fick Jag äntligen sova lite länge igen. Bara det att kroppen blir helt svag innan Jag har ätit frukost. Och så fick Jag en ångestattack nu. Hjärtattack, slappna av, slappna av. Pust.
God Morgon? 🙂
Så, nu har Jag sett nyheterna. Väntar bara på boendestödet. Får se vad dom pratar om ikväll. Jag har föreslagit korvgrillning med massor av festisar. 🙂 Kanske får Jag höra hur det blir med det nu under sommaren.
Nu mera är det även vildsvin i skogarna. Och dom kan vara farliga. Dom springer på en, om man råkar komma i vägen. Men dom har Jag inte träffat på ännu som tur är. Har sett rådjur här på området. Dom kommer ner och dricker, när dom är törstiga. Det är bara tigrarna som fattas nu. 😀
De var det att Jag satte mig bredvid en buske och tog en cigg. Och så fick Jag bara syn på den. Först tänkte Jag inte på någon fara. Katter känner på sig sådant. Jag tror den fattade att Jag var ofarlig. Stötte på en räv en bit längre bort, men den höll sig på avstånd.
Fick vänta lite på dig. 🙂 Nu är vi ikapp tror Jag.
Vi har också ett motionsspår här. Har inte varit där på flera år. Sist Jag var där, stötte Jag på ett lodjur som gömde sig i en buske. Kss kss kss lockade Jag på den, men den tittade bara förvånat på mig. Sen gick den iväg.
Det är inte så farligt med psoriasisen nu. Det är värre när det blir torrt. Men Jag försöker hålla det fuktigt med salvan.
Ja, Jag skadade foten med mopeden för länge sedan
Det händer att det kliar så mycket att Jag river upp stora blödande sår på fötterna och en bit upp efter benet. Men nu är det rätt bra.
Jag sitter och hoppas på busskortet. Kan få svar när som helst inom den närmaste månaden. Så Jag också kan vara lite planlös. 🙂 Det är långt till närmaste affär här Jag bor. Tar ca 20-25 min att gå. Men Jag föredrar bussen eftersom min fot inte gör så ont då.
Är det inte jobbigt att gå planlöst? Jag brukar alltid göra slut på pengar när Jag gör så. Det blir dyrt. Kommer ihåg när en nära vän dog. Kunde inte vara hemma. Var ute och åkte buss överallt. Fick ingen ro. Eller det kanske är sådan du känner dig?