Blue Dinelu
Skapade svar
-
Ska steka mig några hamburgare idag, tänkte Jag. Men det är varmt och så är Jag trött. Och inget boendestöd på Torsdagar. Får vänta tills imorgon. I går fyllde min första bror år. Han dog vid födseln. Jag har hans namn på Morsans gravsten. Så det passade bra att vattna blommorna i går. Brukar tända ett ljus vid sådana tillfällen. Det går åt många. Har en hel bärkasse full med tomma värmeljus nu.
Det gick över ganska snabbt. Blev bättre nu när Jag har varit ute en sväng. Men Jag vaknade för tidigt idag. Så det blir nog kvällsångest vid tiden för nyheterna. Fin väntan va? Ångest.
Fick ångest igen. Tog mig en sväng till apoteket. Men nu är Jag hemma. 🙂
Dom har studenten hela veckan, verkar det som. Det var bra att Jag hann ut innan det blir för mycket folk.
Ja, man blir trött av en sådan dag. Men va gött att det känns bättre.
God Morgon? 😎
Vad bra att dom skulle höra av sig igen. Då kanske det löser sig?
Jag har nysmorda fötter och nya sockar. Och blommorna hos Morsan hade klarat sig. Behövde bara vattna lite.. Hade precis kommit hem när Jag skrev förra inlägget. 🙂
Hur har det gått? Hoppas du fick hjälp. 🙂
Vad bra. 👌
😁 Är inte så bra på smileysar. Men ser att alla andra skriver sådana i trådarna.
Inte undra på att man får ångest. Nu känns det som om Jag vill ha min medicin nu, men Jag måste vänta i två timmar till. Men och andra sidan är klockan mer än fyra och då kan det knappast hända något mera idag.
Väntar på kvällen, nyheterna och medicinen. 😎 Får se om den smileyn funkar?
Och det är inte över ännu. 🙁
Berätta det för läkaren i morgon, att du mår så. Hoppas det är en förstående läkare. Som ser vad du behöver.
Ja, Jag fick ta lite extra nervtabletter. Var inget annat att göra.
Tackar för tummarna. 🙂
Och så väntar Jag på besked från socialen om Jag får pengar för begravningskostnaden. Och bouppteckning till skatteverket. Det är mycket som behöver ordna sig här. Ett tag var Jag på väg att läggas in på psyket. Men Jag kunde inte. Var tvungen att vara hemma och kolla posten, skicka papper hit och dit.
Jag vill få någon slags ro
Slurp 🙂 Jag håller tummarna för dig i morgon. Att det går bra. Ska till fotvården och därefter upp till Morsan och vattna blommorna. Det blir en sådan där dag med sen middag.