Skapade svar

Visar 12 inlägg - 25 till 36 (av 3,024 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det var bara Pepsi Max till kolsyremaskinen den här gången. 🙂

Nu ska Jag ner till tanten under och få en kopp kaffe. 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Vilken tid allt tar. Boendestödet var här för en stund sedan. Nu sitter Jag här med korv och bröd. 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Jag ska strax dra ner på stan en sväng. Clas Ohlson öppnar kl 10:00. Är snart tillbaka. 🙂

Trådstartaren

Ja, Jag hoppas det snart blir bättre. 🙂

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Jag har haft den värken många gånger förr. Det brukar gå över efter några dagar. Det känns som ett sår som måste läka i hopa.

Apodos. Fattar inte varför det visas som fel i forumet. apodos 🙂 🙂

Trådstartaren

Go Mörra 🙂 🙂 🙂

Jag är så fruktansvärt öm i skallen ännu, så Jag får börja tänka på att höra av mig till vårdcentralen. Fick hämtat min apodos idag i alla fall. Varje gång Jag skriver ordet apodos visas det rödmarkerat här på sidan. Tänker att rätta stället att skriva det ordet på borde vara här.

Kan moderatorn fixa så ordet apodos inte visas med några fel?

Är på gött humör trots att skallen inte vill vara med. 🙂 Har provat både utan och med mediciner. Ingen skillnad.

Trådstartaren

Hoppas det problemet är ur världen nu? 🙂

Ska strax ta några tabletter för att dämpa ångesten och huvudvärken. I morgon är det dags för en tur till sjukhuset igen. Varannan Torsdag vettu. Så Jag får försöka somna tidigt så Jag inte blir så trött imorgon. 🙂

Trådstartaren

Du gör det snyggt. Det ser skitbra ut. 🙂 Hoppas det håller den här gången? 🙂

Trådstartaren

Har du fått jobba på i lugn och ro? Blev det någon ny batterihållare? Hoppas det går bra? 🙂

Sitter fortfarande med huvudvärken sedan igår. Försöker hålla mig så stilla som möjligt.

Trådstartaren

Ööh 🙂 Sitter på tork. Fortfarande i morgonrock. Det verkar inte som om Jag kommer så långt idag. 🙂

Du kanske kan ta en batterihållare från någon skrotdator? Fast det blir nog väldigt svårt att få loss en sådan?

Trådstartaren

Vad mycket jobb det blir. Gissar på att det nästan är omöjligt att få dit en ny batterihållare?

Ska duscha nu. Har suttit här i morgonrock i flera timmar. Sedan ska Jag börja gå igenom några TB med filer i den stora datorn. Det kommer att ta tid. Har inte bestämt mig för hur Jag ska organisera filerna ännu. Allt Jag vet än så länge är att XP ska ha en egen mapp.

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Vad synd att datorn börjar kärva precis när du har fått i hopa den. Och Jag gissar på att det är jobbigt att komma åt batteriet?

Jag är fortfarande öm i skallen sedan igår. Vaknade före 6:00 och kunde inte somna om. Är så där nervös att det inte går att slappna av. Måste upp bara.

Visar 12 inlägg - 25 till 36 (av 3,024 totalt)
0