Skapade svar

Visar 12 inlägg - 25 till 36 (av 2,028 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Go Mörra 🙂

Vi drack kaffe vid samma tid. Jag har sovit ganska bra. Sitter här med ett värmeljus nu.

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det är kallt och Jag fryser, brr. Ska lägga mig med värmefilten.

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Spelet Doom i XP-datorn visar bra grafik och dålig grafik om vart annat. Så Jag tänkte att Jag skulle prova att installera om det. Men då var det försvunnet från listan med lägg till och ta bort program. Och så fanns det en genväg till att avinstallera på startmenyn. Men då ville den ut på nätet, där det inte finns något till så gamla filer. När XP hittar på fel, är det väldigt svårt att fixa. Den bara är sådan. Så Jag kanske blir tvungen att installera om den för att den ska bli normal. Men det gör inget. Det är nog en del filer som ska bort efter alla byten av delar som Jag har gjort. Även om det inte syns i enhetshanteraren. Så det kan Jag göra någon dag. Eller det tar nog flera dagar att få allt på plats eftersom det inte finns någon uppdatering kvar.

Så nu vet du vad Jag tänker på. 🙂 Ska strax ta min medicin.

Trådstartaren

Hon ska iväg igen om några veckor. Så hon blir inte hemma så länge. Men hon är nog glad att se mig. 🙂

Trådstartaren

Jo, det var bättre boendestöd idag. Och tanten gav mig en jättestor kopp med kaffe och en massa kaffebröd. 🙂 Tror Jag blev nervös för att Jag inte visste vad det var för boendestöd som skulle komma idag.

Har rört till det lite i XP-datorn. Kanske lika bra att installera om den efter alla saker som Jag har bytt ut på den.

Trådstartaren

Jag är lite nervös. Har gått omkring och städat lite smått. Kanske det lugnar sig lite fram på dagen.

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Den blir mer komplett nu? Med alla delar som slädarna.

Nu har Jag fått i mig frukosten. 🙂

Trådstartaren

Då är det egentligen en ganska så lyxig server eftersom det sitter slädar i den. Det fixar du. 🙂

Trådstartaren

Vi skrev samtidigt igen. 🙂 Så bra att du fick någon nytta av det.

Trådstartaren

Sitter på tork nu. Det var gött att få spola av sig skiten och bli ren och fräsch. 🙂

Trådstartaren

Det var bortkastade pengar med hårddiskarna då? Vad synd. Och jävla typer på Tradera.

Ska duscha lite snabbt och sedan äta frukost. Timmarna går. 🙂

Trådstartaren

Tanten under kom hem igår kväll. Så hon bjuder nog på kaffe i eftermiddag. Hon ringde igår. Jag har kollat hennes post medan hon var borta. Och boendestödet kommer vid 12:00 tiden idag. Men nu ska Jag ta min morgonmedicin och tända ett värmeljus. 🙂

Hoppas det gick bra med hårddiskarna? Eller har du hunnit testa fler?

Visar 12 inlägg - 25 till 36 (av 2,028 totalt)
0