Skapade svar

Visar 12 inlägg - 25 till 36 (av 5,472 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det låter som en trevlig plats 🙂 Det är nog många som tänker som du och vill vara där.

Imorgon ska Jag hämta mediciner och träffa den där personen från sjukhuset. Och förhoppningsvis hämta grafikkortet. Känner mig inte helt bra ännu, men Jag får hoppas på morgondagen.

Går snart och lägger mig. Natti Natti 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag har suttit här och läst i manualen till moderkortet i flera timmar nu. Dom har satt ljudet till fronten längst ner till vänster på kortet. Alltså så långt bort som möjligt. Fast Jag förstår inte riktigt vilken kontakt det ska vara till mic respektive hörlurar. Men det ordnar sig nog när Jag har kommit så långt.

Vad trevligt att vara vid en sjö 🙂

Trådstartaren

Jag lyckades gå ut två gånger idag. En gång för att handla och den andra gången för att hämta moderkortet. Grafikkortet kommer imorgon tror Jag. Men Jag är helt slut. Har tagit min medicin som Jag ska och Jag har inte slarvat med maten idag, men ändå känner Jag mig trött och skakig.

Här är en bild på moderkortet. Det ser rent och fint ut 🙂

Hittade inget i bios på Lenovo datorn. Det kanske är något särskilt grafikkort som behövs till den, kanske. Men nu får den vara ett tag.

Ibland känns det som om Jag ska dö eller något åt det hållet. Yrseln, ångesten och att det svartnar för ögonen. Men det stoppar mig inte. Jag äter korv i stället 🙂

Trådstartaren

Ja, om Jag orkar hålla mig upprätt. Ibland vill Jag bara lägga mig ner. All energi försvinner. Ska till diabetes-sköterskan om några veckor. Får se om Jag kan få någon bättre medicin.

Hoppas du också snart börjar må bättre? 🙂

Trådstartaren

Jag fick i mig pizzan och det känns bättre nu. Måste ju orka gå och hämta moderkortet senare.

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Är det bättre idag? 🙂

Jag är fortfarande skakis i kroppen. Ska värma mig en pizza till frukost. Får ge mig själv en energikick så kanske det blir bättre. Jag är yr och det känns i hjärtat.

Trådstartaren

Jag är trött. Går strax och lägger mig. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Jag orkar inte med datorn mer idag. Har stängt av den. Imorgon blir det en promenad bort till tappen tror Jag. Moderkortet kommer nog dit. Vet inte vad Jag ska göra av alla grejor 🙂

Trådstartaren

Jag glömde ta en bild på det när det satt som det skulle. Och det var inte när något då. Tack för tipset om bios. Ska kolla det. Kanske är det fel version av pci-e också har Jag tänkt på.

Men det är inte hela världen. 🙂

Trådstartaren

Fick dit grafikkortet men datorn ville inte starta med det i. Så Jag fick ta ur det igen. Så här såg det ut när Jag försökte få loss det. Bild Det satt fast så hårt att Jag trodde moderkortet skulle brytas sönder. Så då var dom pengarna bortkastade. Men den startade efter operationen som tur var. Och då stekte Jag korv.

Det andra grafikkortet blev postat idag i alla fall. Får hoppas dom nya delarna funkar bättre 🙂

Trådstartaren

Då är vi två som mår dåligt. Fick slängt i mig en liten chokladpudding. Kanske sockret går ut i kroppen av det. Är helt skakis. Jag gissar på att tanten under ringer om en halvtimme. Det brukar hon göra.

Får hem det där lågprofil grafikkortet idag. Det ska komma till postlådan. Så Jag slipper att gå ut. Och det känns bra 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Fick sova länge. Men är helt kraftlös. Samma som igår. Måste fixa någon mat.

Hoppas du mår bra? 🙂

Visar 12 inlägg - 25 till 36 (av 5,472 totalt)
0