Blue Dinelu
Skapade svar
-
Go Mörra? 🙂
Jag har sovit länge och det känns bra. Ska försöka hinna ut innan boendestödet kommer. Fick elräkningen för December på 65 kr. Jag har försökt att spara på strömmen och det har lönat sig.
Hoppas du har sovit bra? 🙂
Nu är den här dagen gjord. Och rent och fint blev det. Tvätten ligger snyggt på sina platser.
Natti Natti 🙂
Nu sitter Jag på tork 🙂
Boendestödet kommer ikväll och då ska det vara städat och fint här.
Nä tack 🙂 Jag har fått nog av lån. Och det blir snart bättre.
Ska in i duschen.
Ööh 🙂
16 dagar till lön. Får snåla så maten räcker.
Du får tejpa fast den bak på cykeln 🙂 Eller skaffa en sådan vagn som Jag har och sätta fast den på pakethållaren. Hoppas det löser sig på något sätt?
I eftermiddag är det dags för tvättstugan. Ska ta en sväng med dammsugaren också.
Go Mörra? 🙂
Dom har höjt högkostnadsskyddet för mediciner till 2600 kr/år. Undrar vem som sätter priserna? Det börjar änna bli lite dyrt. Och så ser det ut som att det är 1300 kr för sjukvård.
Tillsammans betyder det att Jag bara har 2 kr och 66 öre på kontot när Jag har hämtat ut medicinerna på Torsdag. Och Jag har inte fått några enkäter under helgen.
Hittade du något på Tradera? 🙂
Medicinerna verkar nu så Jag får gå och lägga mig efter kvälls ciggen.
Natti Natti 🙂
Du har redan passerat den åldern nu, så du får vänta på 4000 veckor eller 28 000 dagar. Det borde infalla några år innan man blir åttio om man räknar på en höft 🙂
Det verkar inte som det är så många intressanta annonser på Tradera så här vid nyårstider. Många har nog bakrus idag 🙂 Och ingen har pengar att handla för. Pengarna går nog till elräkningarna istället.
Jag firar min tretusende vecka idag. Och det blir 21 000 dagar 🙂
God eftermiddag? 🙂
Jag sov ända tills kvart över nio. Har inte märkt av smällarna inatt. Tanten ville bjuda på kaffe, så det var det första Jag gjorde idag. Sen hade Jag boendestöd. Och efter det blev Jag bjuden på middag hos tanten igen 🙂
Nu har hon varit här och Jag kan lägga mig i lugn och ro. Men Jag vaknar nog inatt av alla fyrverkerier.
Gött nytt år och Natti Natti 🙂