Skapade svar

Visar 12 inlägg - 25 till 36 (av 5,055 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Paketet kom nu 🙂 Ska titta närmare på det efter maten. Det här blir roligt, tror Jag 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag är hemma nu. Men paketet har inte kommit ännu. Ska ordna med någon mat så Jag får ork 🙂

Trådstartaren

Visst ska Jag göra det, om du vill 🙂

Jag hinner handla innan paketet kommer. Hör av mig senare.

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Sov lite längre idag och hade svårt att ta mig upp. Att hämta en kopp kaffe kändes som ett j_fla jobb. Men nu har Jag fått i mig frukosten och på med kläderna. Enligt Post Nord appen kommer mitt paket idag. Så om några timmar vet Jag hur det går med kloningen, tänker Jag. Men först måste Jag ut och fylla på busskortet och handla lite.

Hoppas du har haft en bra natt? 🙂

Trådstartaren

God Kväll? 🙂

Men Jag är självklart nöjd med varje extra krona Jag kan få.

Nu är det läggdags. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂 🙂

Jag sitter här och lurar för mig själv. Tänker på den nya lönen som kommer i Januari. Vi ska få en höjning på ca 900 kr per månad och en skattesänkning på ca 1130 kr per år. Och så kollar man bostadstillägget. Där blir det en sänkning av ersättningen i och med den höjda lönen. Så det som ser ut som en skattesänkning är i själva verket en skattehöjning. Dom ger pengar med den ena handen och tar med den andra. Vi får bara behålla någon enstaka hundralapp efter allt ser Jag när Jag räknar på en höft.

Det är en Samsung 870 EVO på 500 GB som Jag har beställt. Ska prova att klona disken i desktopen. Bara för att se om det går 🙂

Trådstartaren

God kväll? 🙂

Det blev att Jag beställde ett sådant där klonings-kit till hårddiskar och en SSD till. Får vänta på det några dagar. Och så fixade Jag med fiskpinnar med lingonsylt och mos till middag. Nu har boendestödet varit här. Har tagit min medicin och ska strax gå och lägga mig.

Jag ska se om Jag har något trevligt att skriva om imorgon. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Jag har det bättre i drömmens värld än vid den vakna tiden. Men Jag får göra så gött det går på dagarna. Ska in i duschen nu så Jag kommer igång.

Hoppas det är bra med dig? 🙂

Trådstartaren

Oj vad tiden går. Fick tagit mig några tabletter och det hjälper känns det som. Nu kan Jag gå och lägga mig. Boendestödet kommer inte ikväll heller. Dom tycker säkert att det är för kallt att gå ut?

Hoppas det blev bra med kablarna? 🙂

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Jag vet inte just nu för tillfället. Är bara nervös, har svårt att koncentrera mig och har ont i magen.

Trådstartaren

Boendestödet har gått. Och Jag har tillbringat tiden efter det till att gå igenom massor av spam om black friday. Har ont i magen och Jag är fortfarande nervös. Känner mig inget vidare. Men Jag hoppas på att det ska lätta upp om några timmar.

Trådstartaren

Go Mörra 🙂 🙂

Jag känner mig inte så bra idag. Var uppe kl 6:00, men sedan vet Jag inte vart timmarna har tagit vägen. Nu väntar Jag på boendestödet. Bara Jag inte blir av med dom också.

Visar 12 inlägg - 25 till 36 (av 5,055 totalt)
0