Skapade svar

Visar 12 inlägg - 25 till 36 (av 4,628 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

En hemlig gång som är full med gammalt byggnadsmaterial. Bild Till vänster om den gången finns hålet i marken som släpper in lite ljus 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag ska fixa några cd skivor med drivrutiner, en till varje dator. Så har Jag också en slags backup.

Det går snabbt att surfa hit, men det tar lång tid att logga in. Ibland står det att det är tekniskt fel. För det blir väl någon slags time out när det går för långsamt.

Trådstartaren

Jag fick röja lite där uppe hos Morsan. Någon hade rivit mer överdelen till lyktan. Och det ligger löv överallt. Sedan fick Jag ut apodosen och pratat med sköterskan. Och till sist handlat för 177 kr. Bussen hem var helt full av folk. Massor av Corona-virus och sådant.

Har haft mycket svårt att logga in här idag. Man hinner städa och gå på bio medan datorn loggar in. Och Jag har Windows 11 22H2 och datorn är inte slö. Det är bara den här sidan.

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂 🙂

Har varit ute med skräp till containern åt tanten under. Och så har Jag en sen tid till psyk idag. Senare än vanligt. Ska snart åka iväg och sätta en blomma på Morsans grav. Så det dröjer till sen eftermiddag innan Jag är hemma igen.

Det gick inte att logga in här i morse. Hoppas allt är bra? 🙂

Trådstartaren

Det är svårt att se något där nere. Man får se vart man sätter fötterna. Det hade inte gått utan lampa. Jag tycker det är mysigt. Det där hålet i marken på bilden Jag visade förut leder dit ner. Men det är inte ingången. Kanske har det varit för att släppa in lite ljus? 🙂

Bild1 Bild6 Nu blir det lite oordning på bilderna. Tar resten imorgon om det går bra? För nu verkar medicinerna och det är läggdags. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Och så ner i underjorden igen 🙂 Bild

Trådstartaren

Man kanske får nöja sig med en bild i taget 🙂

Trådstartaren

Ja det gick bra med den bilden

Trådstartaren

Test. Testbild Får se om det går med en enda bild då?

Trådstartaren

Jag har inte fått någon e-post från mind heller. Så Jag vet inte vad vi väntar på? Lite synd att det inte går att posta bilder längre.

Trådstartaren

Det verkar inte som det går att posta fler bilder. Hade många i det inlägget som inte kommer fram.

Trådstartaren

Bild1 Bild2 Bild3 Bild4 Bild5 Det var några bilder till 🙂 Får ta dom lite då och då.

Visar 12 inlägg - 25 till 36 (av 4,628 totalt)
0