Blue Dinelu
Skapade svar
-
Ursäkta att Jag försvann.
Disken hade stått i flera timmar. Och så fick Jag laddat kaffebryggaren för morgondagen. Plus att det blev ännu mer spring med mediciner och allt möjligt.
Vi höres imorgon. God Natt. 🙂
Sitter på tork. Fick spola av mig. Nä, Jag kom inte iväg idag. Men i morgon ska Jag till sjukhuset och hämta mediciner. Och så ska Jag ta mig en sväng förbi Morsan och vattna blommorna.
Jag gissar på att du är ute och köper glass? 🙂
Potätter & Körv. 😀
Körv ska det va, med ö 🙂
Hoppas du får vila en stund då.
Det är sådant som kallas administration. 🙂
Jag hinner göra några ikoner mellan varje inlägg. Lite roligt pillande med det. Hjärnan slappnar av på något vis.
Idag blir det potatisgratäng med falukorv i ugnen. 🙂
Jag har också autogiro på allt. Och så håller Jag ordning på det i mina Excel dokument. Så Jag ser i förväg vad som blir över. Och så är det sådant man beställer på nätet, som ska betalas på olika sätt.
Jag brukar kolla vem som har namnsdag. 🙂
A, det är viktigt att ha koll på räkningarna. Sådant som måste göras. Men det känns bra när man är klar med det, tycker Jag.
Bra att du påminde mig om att det är en ny månad. Jag har inte vänt på almanackan ännu. 🙂 Ööh
Det tog en stund innan Jag såg att du hade skrivit. Jag har inte kommit någon vart idag, ännu.
Sitter bara här och… Ööh. 🙂
God Morgon? 🙂
Får se om Jag kommer ut en sväng idag också. Det är lite ovant att kunna ta sig ut, då Jag har suttit här ett år. Nu börjar dom prata om en tredje spruta, såg Jag på nyheterna igår. Man får ta det som det kommer. Bara att hoppas att man inte blir sjuk.
Hur är det med dig? Är det som vanligt, så här på morgonen?
Några filer går det att byta ikon på. Men Jag måste göra en massa ikoner av png filer först. Jävla jobb, men det är roligt. 🙂
Å, glass. Det ska bli gött.
Och så äter Jag syltkakor, nam nam 🙂
Självklart. 🙂 Det är bara det att det inte tycks finnas någon ikon till alla filtyper med Windows 10. Det virtuella helvetet. 🙂 Men Jag ska allt komma på något sätt.