Skapade svar

Visar 12 inlägg - 4,669 till 4,680 (av 5,472 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Du behöver inte känna att du har besvärat mig. Vi är på rätt ställe med våra psykiska problem. 🙂

När du skriver om några projekt du har, eller när det gäller datorer, får du mig att tänka på något annat än sjukdom. Och det tycker Jag är jätteroligt, (görsköj) 🙂

Hon blev adopterad när hon var barn och har väl vant sig vid att inte ha med släkten att göra, tyvärr.

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det är mycket jobbigt med gamla minnen. Jag vet.

Jo, det gick bra. Hon var nog sällskapssjuk och pratade om allt möjligt. Vi kom fram till att hon var släkt med min chef, från ett tidigare arbete. Och så åt vi pizza. 🙂

Trådstartaren

Kom i säng sent och vaknade mitt i natten. Har sovit skitdåligt och är trött. Var uppe i mörkret och tog en cigg. Kunde inte sova. Så nu längtar Jag redan till kvällen.

God Morgon? 🙂

Hur är det med dig då?

Trådstartaren

Jag har blivit bjuden på pizza hos den snälla tanten igen. 🙂 Ska hjälpa henne med tvätten nu i eftermiddag.

Trådstartaren

Det känns som det är dåligt med dig idag? Har du haft en jobbig natt?

Jag ska precis få i mig lite frukost. Min döda systers ena dotter blev adopterad när hon var liten. Har försökt att få tag i henne, men det verkar som hon inte vill ha någon kontakt. Och det känns inte bra.

Trådstartaren

Jag gissar på att läget blir bättre sedan i eftermiddag då du har sovit en stund till?

Jag sitter här och fixar med ikonerna. Mycket svårt i Windows 10, men Jag har tålamod. Får något att fundera på så att säga. 🙂

Trådstartaren

God Morgon? 🙂

Idag känns det bättre. Är mer utvilad än vad Jag brukar vara.

Hur är det med dig då? Hur går det med kopplingarna?

Trådstartaren

Windows Vista var nytt när Jag köpte min dator. Det var 2007. Men Jag gillade inte Vista utan köpte en licens med XP till den i stället. Tänk vad åren går.

Nu ska Jag strax vila. Har tagit min medicin. Första dosen för kvällen. 🙂

Trådstartaren

Dom hade fått in en till där på Tradera. Men det var bara en Celeron-processor i den, så det är inget att ha. Men den där P4:an verkar intressant. Jag hade en xp-dator med ett Asus moderkort. Och så var det Intel Core 2 Duo på den. Fan vad Jag ångrar att Jag inte hade kvar den.

Trådstartaren

Jag kanske är en liten spelmissbrukare? 🙂 Jag köper en triss varje gång Jag handlar. Oftast vinner man ingenting, men miljonen hägrar. Det var någon som vann fem miljoner där nere för några få veckor sedan.

Det har kommit några bud på xp-datorn Jag tittade på. Om den inte blir för dyr köper Jag den. Men Jag väntar till dom sista sekunderna innan Jag lägger något bud.

Trådstartaren

Akta så du inte får en stöt. 🙂

Vad ska du koppla nu då?

Jag vann 60kr på triss igen. Har tagit två lotter denna vecka och vunnit 60kr på båda. Och så fick Jag en 50-lapp för enkäten också. Jag är snart rik.

Trådstartaren

Ööh 🙂 Jag sitter här och pustar ut. Det blev varmt i solen. Det gick bra på psyket. Och så fick Jag ordnat med gräsklippning runt graven. Det skulle kosta 380kr om året. Men Jag kan inte göra något mer än att betala. För Jag har ingen gräsklippare med mig dit. Ser för jävligt ut där nu med högt gräs runt stenen och blommorna i skymundan.

Visar 12 inlägg - 4,669 till 4,680 (av 5,472 totalt)
0