Skapade svar

Visar 12 inlägg - 4,645 till 4,656 (av 5,472 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Den andra filmen blir klar i kväll. Den ligger fortfarande på en kr. Det blir mycket besvär för ingenting om den går för det priset.

Sover du? 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Fick räkningen på elnätet. En hundralapp över vad det brukar att vara. Bara för att Jag körde med ac:n mycket i Juli månad. Men det är det värt. Får se sedan vad elräkningen hamnar på också.

Får spola av mig nu, så Jag kommer iväg. 🙂

Trådstartaren

God Förmiddag. 🙂

Kunde inte somna i natt. Låg vaken in på småtimmarna. Måste ner på stan och posta brevet med filmen. Ööh, vad jobbigt. 🙂

Trådstartaren

Jag fick sålt den ena filmen för 69kr plus 24kr i frakt. Så det var bra. 🙂 Den andra ligger kvar på en krona.

Ja en del grejor är dyra på Kjell. Men dom har en del billigt också. Jag söker naturligtvis på Google efter en likadan om Jag ska köpa något.

Nu är det läggdags. 🙂

Trådstartaren

Då kanske du tyckte om mönstren man kunde ha på skrivbordet i Windows 98? För det saknar Jag. Eller så kan man göra något liknande med Photoshop.

Det finns billigare, (Tror Jag?)

Trådstartaren

Ja, en sådan här tror Jag det är

Trådstartaren

Det kanske heter så också. Jag har bara snuddat vid det. Inte kollat så noga ännu.

Trådstartaren

Ha ha ha 🙂 Wallpaper är ju skrivbordsunderlägg på datorn.

Räckviddsförlängare för trådlöst nätverk tror Jag det kallas.

Trådstartaren

Till dom nya routrarna finns det sådana där saker som förlänger signalen, har Jag sett. Har ingen aning om det funkar på min, eller om man måste byta ut alltihopa.

Dom brukar ha någon slags rabatt på Tradera i bland. Man får sälja tio saker för halva avgiften. Är det något sådant erbjudande du väntar på?

Jag gillar Halloween. 🙂 Inte för att det är så mycket att fira, men Jag tycker det är mysigt. Jag har en sådan där liten lykta som ser ut som en pumpa, som Jag brukar tända då. Och så har Jag samlat på mig en massa wallpaper som ser hemska ut. Vi är snart där. Det är inte så väldigt lång tid kvar tills dess.

Trådstartaren

Och så har Jag en Telldus rörelsedetektor ny i förpackning. Tänkte att den skulle tända ljuset åt mig om Jag har varit ute. Men Jag behöver någon slags förbättring av Wifin först, så det har inte blivit av att använda den ännu. 🙂

Och så har Jag två filmer liggande ute på Tradera. Den ena ligger kvar på en krona med bara ett bud.

Trådstartaren

En sådan Telldus temperatur-sensor har Jag två stycken av. Jag har också lödat kabel till termometer, men det var inte denna. Det var en gammal Jag hade för länge sedan.

Jag är bara lite nervös men Jag vet inte varför. Men det är väl något gammalt ingrott som sitter i.

🙂

Trådstartaren

Ööh 🙂

Är du nedsövd ännu? Det har slutat regna nu. Här i alla fall. Åt en halv falukorv med mos till middag, så nu är Jag mätt. I övrigt är Jag lika nervös som vanligt. Och Jag tar mina mediciner.

Visar 12 inlägg - 4,645 till 4,656 (av 5,472 totalt)
0